דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

ההסתדרות והאוצר סיכמו: מתווה החל"ת גם בדצמבר

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד קיים בשעות האחרונות דיונים במשרד האוצר, בסיומם סיכם עם מנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר ועם הנהלת האוצר, על המשך מתווה החל"ת במשק גם בחודש דצמבר. כמו כן, סוכם על המשך מתווה התגמול לעסקים עד סוף חודש דצמבר. יו"ר ההסתדרות מסר: "אני רואה חובה לפעול להסדרת המהלכים אשר יספקו ודאות למשק ולכלכלה הישראלית, בתקופה קשה זאת. אנו ערניים לכל מהלך ונמשיך לפעול באחריות״.

קרא עוד על ההסתדרות והאוצר סיכמו: מתווה החל"ת גם בדצמבר >

יו"ר ההסתדרות בר-דוד בקריאה לאוצר: הסדירו את תשלום התנאים הסוציאליים של המאבטחים במילואים, לפני השבתת הענף

חדשות |

יו"ר ההסתדרות שיגר מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים והשבתת ענף האבטחה, אם לא יוסדר מנגנון שיבטיח את תשלום התנאים הסוציאליים למאבטחים שגויסו למילואים *** בר דוד: "מדובר בעוולה חמורה אשר עלולה בהכרח להביא לקריסת חברות אבטחה ולמכרזי הפסד. לא נוכל לעמוד מנגד"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בר-דוד בקריאה לאוצר: הסדירו את תשלום התנאים הסוציאליים של המאבטחים במילואים, לפני השבתת הענף >

עובדים ביחד לנצח

חדשות |

מנהלת מוקד החירום של ההסתדרות חסי בכר ואחראית המשמרת מיטל דה-פז על הדילמות והקולות העולים מהשטח ועל תחושת השליחות לסייע לאנשים במצוקה

קרא עוד על עובדים ביחד לנצח >

חנוכה במרחבים: הדלקת נרות עם חיילים וחלוקת סופגניות לעובדים

חדשות |

עובדי מרחב השפלה בהסתדרות בראשות משה ארבלי, הדליקו הערב נר רביעי של חנוכה עם חיילים במחנה שורה, הסמוך לרמלה. זאת, בשיתוף עם יו"ר נעמת במרחב מירי בלחסן ועם ועדי עובדים. עובדי ההסתדרות בכל הארץ חילקו בימים האחרונים סופגניות לילדים מפונים באילת, ללוחמי חיל הים, לתומכי לחימה, לעובדי ומתנדבי מד"א, למאבטחים במעבר הגבול גלבוע, לעובדי מוסך שמתחזקים כלי רכב של הצבא, למאבטחים במוסדות חינוך ובמרכזים רפואיים ועוד.

קרא עוד על חנוכה במרחבים: הדלקת נרות עם חיילים וחלוקת סופגניות לעובדים >