דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

יו"ר ההסתדרות בסיור באופקים: "חודש אחרי מבינים שהגיבורים האמיתיים הם האזרחים וראשי הערים"

חדשות |

בר-דוד ביקר עם צוותו הבכיר במפעל טרה בנתיבות ונועד עם ראש עיריית אופקים: "אשרי הארץ שאלו אזרחיה. את הרוח הציונית שמנשבת אף אחד לא ינצח"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בסיור באופקים: "חודש אחרי מבינים שהגיבורים האמיתיים הם האזרחים וראשי הערים" >

מחר: יריד "עוטף וצפון" בקריית אתא

חדשות |

נמשכים ירידי "עוטף וצפון" לתמיכה בחקלאים ובבעלי עסקים קטנים מיישובי הדרום, העוטף והצפון. מחר, יום חמישי, 30.11.23, ייערך יריד מכירה בסניף הקאנטרי בקריית אתא. מדובר ביוזמה של ההסתדרות בשיתוף עם פורום העצמאים והפרילנסרים ועם רשת הקאנטרי - שניהם מבית ההסתדרות.

קרא עוד על מחר: יריד "עוטף וצפון" בקריית אתא >

בקונגרס בינלאומי: ההסתדרות הצליחה לחסום החלטות אנטי ישראליות קיצוניות

חדשות |

משלחת ההסתדרות, בראשות אביטל שפירא-שבירו, השתתפה בקונגרס בינלאומי של איגודים מקצועיים שהתקיים שבוע שעבר בתאילנד (ITUC-AP). לצד המסר החשוב שקורא להשבת החטופים, המשלחת הצליחה לחסום החלטות אנטי ישראליות קיצוניות, שכללו בין היתר, חרמות כנגד ההסתדרות ומדינת ישראל.

קרא עוד על בקונגרס בינלאומי: ההסתדרות הצליחה לחסום החלטות אנטי ישראליות קיצוניות >

בוקר של תקווה במרחב אילת

חדשות |

"בוקר של תקווה" - כך נקרא המפגש המרגש שערכו היום עובדי מרחב אילת בהסתדרות, בין גמלאיות וגמלאים תושבי האזור, לבין חיילות וחיילים מפיקוד העורף. הצדדים חיזקו אלה את אלה, שרו ורקדו יחד והניפו את דגלי ישראל המעוטרים בסרט צהוב - בתקווה לשובם של כל החטופים, בשלום ובמהרה, למשפחותיהם.

קרא עוד על בוקר של תקווה במרחב אילת >

עובדים ביחד לנצח

חדשות |

כמו רבים וטובים ברחבי המדינה, גם עובדי ההסתדרות בכל הארץ מתנדבים ונותנים מעצמם לטובת המפונים והחיילים. איך זה נראה בשטח? יו"ר מרחב עמקים כנרת נחמן-שלו מספרת

קרא עוד על עובדים ביחד לנצח >