דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

יריד "עוטף וצפון" חוזר לסניף הקאנטרי בחולון

חדשות |

יריד "עוטף וצפון" שנערך בשבועות האחרונים במספר סניפים של רשת הקאנטרי מבית ההסתדרות - יתקיים השבוע, שוב, בסניף הקאנטרי בחולון, ביום שישי 15.12.23 בשעות 9:00-14:00. ההסתדרות, בשיתוף פורום העצמאים והפרילנסרים ורשת הקאנטרי, מובילה את הפרויקט שמטרתו לתמוך ולחזק את החקלאים ואת בעלי העסקים הקטנים ביישובי העוטף, הדרום והצפון.

קרא עוד על יריד "עוטף וצפון" חוזר לסניף הקאנטרי בחולון >

ההסתדרות וארגון עובדי קק"ל יקיימו יריד תוצרת הארץ

חדשות |

ההסתדרות וארגון העובדים הארצי של קק"ל, יקיימו ביום שישי הקרוב את יריד תוצרת הארץ - לתמיכה בבעלי עסקים אשר פונו מבתיהם בשל מלחמת "חרבות ברזל". היריד ייערך ביום שישי, 15.12.23 בשעות 9:00-14:00 בהאנגר 11 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית. יוצעו בו למכירה, בין היתר: ירקות ופירות, פרחים, עוגות, מוצרי טיפוח טבעיים, גבינות, ליקרים, פיצוחים, תבלינים, מאכלים ביתיים, דברי אמנות, בגדים והנעלה. בנוסף, צפוי שידור חי בערוץ 24 עם ירון אילן אשר יארח מגוון אמנים וזמרים.

קרא עוד על ההסתדרות וארגון עובדי קק"ל יקיימו יריד תוצרת הארץ >

מחר: ההסתדרות תקיים שני ירידי תמיכה בחקלאי הדרום והצפון

חדשות |

שני ירידי תמיכה בחקלאים ובבעלי עסקים מהדרום ומהצפון, ייערכו מחר, יום שישי, בתמיכת ההסתדרות. יריד "תוצרת הארץ" בשיתוף עם ארגון עובדי קק"ל, ייערך בשעות 9:00-14:00 בהאנגר 11 בנמל תל אביב. יריד "עוטף וצפון", בשיתוף עם פורום העצמאים והפרילנסרים ורשת הקאנטרי, ייערך בשעות 9:00-14:00 בסניף הקאנטרי, רחוב הלוחמים 30 בחולון.

קרא עוד על מחר: ההסתדרות תקיים שני ירידי תמיכה בחקלאי הדרום והצפון >

גם השבוע: יריד "תוצרת הארץ" בנמל ת"א

חדשות |

יריד "תוצרת הארץ" נוסף ייערך ביום שישי הקרוב בהאנגר 11 בנמל תל אביב - שיתוף פעולה של ההסתדרות עם ארגון העובדים הארצי של קק"ל. מטרת היריד: לתמוך ולסייע לחקלאים ולבעלי עסקים מהדרום ומהצפון, בהם כאלה שפונו מבתיהם. במהלך היריד יהיה גם שידור חי בערוץ 24 עם ירון אילן, עם אורחים מוזיקליים.

קרא עוד על גם השבוע: יריד "תוצרת הארץ" בנמל ת"א >

יו"ר ההסתדרות: "ללא טיפול במשבר העמוק בעבודה הסוציאלית הציבור לא יקבל מענה"

חדשות |

קריאתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, לשר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי, היא על רקע המחסור בעו"סים. יו"ר ההסתדרות: "מפרוץ המלחמה, העובדות הסוציאליות עושות עבודתן מסביב לשעון במסירות אין קץ ובניסיונות על-אנושיים להתגבר על המחסור החריף בכוח האדם"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות: "ללא טיפול במשבר העמוק בעבודה הסוציאלית הציבור לא יקבל מענה" >