הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

נחתם הסכם קיבוצי בתיאטרון הקאמרי

חדשות |

ההסכם מסדיר את זכויות עובדי המנהלה, המכירות והמחלקות הטכניות בתיאטרון, והוא כולל בין היתר מענקים, קליטת עובדים יומיים להעסקה במתכונת חודשית, קרן השתלמות, העלאת שכר לעובדי המוקד והעובדים הטכניים ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "מדובר בהסכם טוב המאזן בין שיפור תנאי העובדים לבין צרכי הנהלת התיאטרון". יו"ר הוועד אוהד לויתן: "דרך חדשה בתיאטרון שתתאפיין בשוויוניות, שקיפות ושיתוף פעולה בין ההנהלה לעובדים"

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי בתיאטרון הקאמרי >

המשבר ברשות הארצית לכבאות והצלה: יו"ר הסתדרות המעו"ף הודיע על החרפת הצעדים הארגוניים

חדשות |

ארגון הכבאים הארצי, בראשות אבי אנקורי, יחריף את הצעדים הארגוניים, במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז ברשות, כך הודיע לפני זמן קצר (ג') יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד לנציב הכבאות, רב טפסר דדי שמחי. בר דוד מותח במכתבו ביקורת חריפה על ההתנהלות של הנהלת הרשות, תוך הסבת דגש על כך שההתעלמות השיטתית של נציב הכבאות מפניותיה של נציגות העובדים בניסיון להסדיר את הנושאים שבמחלוקת, דרדרה את מערכת יחסי העבודה לקריסה.

קרא עוד על המשבר ברשות הארצית לכבאות והצלה: יו"ר הסתדרות המעו"ף הודיע על החרפת הצעדים הארגוניים >

הסכם קיבוצי חדש לעובדים בנתיבי ישראל

חדשות |

ההסכם שנחתם מאמץ את הסכם המסגרת במגזר הציבורי וכולל בנוסף מענקי מצוינות, הגדלה של תקציב קידומי השכר וגידול בתקציב הרווחה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "עובדי החברה ממלאים תפקיד חשוב בפיתוח תשתיות התחבורה של מדינת ישראל וראויים לתגמול הולם. ההסכם החדש מחזק את מעמד העובדים תוך שיפור משמעותי בשכרם ובתנאי העסקתם". מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ: "יום מכונן לחברת נתיבי ישראל. זהו הסכם פורץ דרך, הוגן לעובדי החברה ומגלם בתוכו גם אחריות ציבורית"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש לעובדים בנתיבי ישראל >

הסכם קיבוצי חדש במסגרת התוכנית האסטרטגית במערכת בתי המשפט ישפר את תנאי העסקת אלפי עובדיה

חדשות |

ההסכם, שיחול על כ-3,000 עובדי הנהלת בתי המשפט ברחבי הארץ בכל ערכאות השיפוט, כולל בין היתר מענקים, קידומי דרגות והגדלה של התוספת הייחודית הניתנת לעובדים מדי חודש. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "מברך את העובדים אשר ערב חג סוכות ייהנו מהסכם שיביא לשיפור משמעותי בתנאי השתכרותם". הממונה על השכר באוצר, ערן יעקב: "הסכם משמעותי הכולל יישום תכנית אסטרטגית שתשפר באופן ניכר את איכות השירות לאזרח ע"י יצירת תמריצים לעובדים למתן שירות איכותי ויעיל. כמו כן, ההסכם ייטיב עם העובדים החלשים בכל הנוגע לתנאי העסקתם ויפעל למען צמצום פערים חברתיים". יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי: "במהלך המו"מ עמדו כל העת לנגד עינינו העת טובת ההון האנושי בבתי המשפט, במקביל לשיפור השירות הציבורי". מנהל בתי המשפט, כב' השופט מיכאל שפיצר: "הסכם משמעותי שעתיד לשפר ולקדם את מעמדם ותנאי העסקתם של העובדים ואת מערכת המשפט כולה". יו"ר הוועד, הדס אוחיון: "ההסכם מספק הזדמנות לפתוח דף חדש בו תהיה מעתה שקיפות בין העובדים וההנהלה תוך ראייה משותפת לטובת כל הצדדים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש במסגרת התוכנית האסטרטגית במערכת בתי המשפט ישפר את תנאי העסקת אלפי עובדיה >

הסכם קיבוצי ראשון באגוד מערכות – חברה-בת של בנק אגוד

חדשות |

עשרות עובדי החברה, המספקת שירותי מערכות מידע לבנק אגוד, ייהנו מהסדרה ומשיפור של תנאי שכרם וכן מהסדרת ביטחונם התעסוקתי. ההסכם, שנחתם על רקע המו"מ למכירת הבנק, כולל גם קליטת עובדי מיקור חוץ כעובדי חברה. יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א-יפו, גרשון גלמן: "היום אנו מוכיחים כי גם עובדי היי-טק יכולים לעבוד תחת הסכם קיבוצי שיבטיח את ביטחונם התעסוקתי, ואינו פוגע ביכולת הניהול של המעסיקים". ועד הפעולה: "בנק אגוד עומד בפני אתגרים גדולים בתחום המחשוב וההסכם יאפשר להנהלה ולעובדים לצעוד יחד ולצלוח אתגרים אלו"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון באגוד מערכות – חברה-בת של בנק אגוד >