הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם ענפי חדש משפר את תנאי השתכרותם של עשרות אלפי עובדי בתי המלון בישראל

חדשות |

ההסכם שנחתם בין ההסתדרות, התאחדות המלונות ונציגי עובדי הענף כולל בין היתר העלאת שכר בשיעור 7.25%, מענק, הגדלת תוספת הוותק ושיפור בתקציבי הרווחה וההכשרות המקצועיות של העובדים *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "לענף המלונות תפקיד מפתח בחיזוק ובהתפתחות המשק. אני מברך את עובדיו על ההסכם אשר משפר משמעותית את תנאי העסקתם תוך הבטחת תגמול ראוי על עבודתם המסורה". נשיא התאחדות המלונות בישראל אמיר חייק: "מדובר בהסכם מאוזן המיטיב עם העובדים תוך אחריות מלאה למעסיקים בבתי המלון הקטנים והגדולים כאחד". שר התיירות יריב לוין: ״ההסכם הוא ברכה גדולה לענף התיירות". יו"ר איגוד עובדי המלונות פרדי כהן: "הבאנו בשורה גדולה לכל עשרות אלפי עובדי הענף שיתוגמלו מעתה באופן מכובד בהתאם לתנאי העסקתם הייחודיים"

קרא עוד על הסכם ענפי חדש משפר את תנאי השתכרותם של עשרות אלפי עובדי בתי המלון בישראל >

הסכם קיבוצי חדש במכון וינגייט

חדשות |

ההסכם הקיבוצי שהובילה ההסתדרות ונחתם הערב על רקע תהליך התיאגוד שעובר המכון, משפר את תנאי העסקתם של עובדי וינגייט, תוך הרחבה משמעותית של תחולת ההסכם על כ-100 עובדים נוספים שהועסקו עד כה בהסכמים אישיים. ההסכם כולל: תוספות שכר, קרן השתלמות לכל עובד והתחייבות הצדדים להמשך המשא ומתן על מנגנון שכר חדש. שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב, בירכה את הצדדים ואמרה כי "זהו צעד חיובי נוסף המגיע בעקבות הפיכתו של וינגייט לכפר אולימפי". יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מביא לשיפור משמעותי בתנאי העובדים ומהווה נקודת זינוק מצוינת להמשך ההידברות בין הצדדים". מנכ״ל מכון וינגייט, אמוץ בכר: "החתימה על ההסכם תאפשר לנוע למימוש תכנית פיתוח שאפתנית תוך השקעות גדולות בתשתיות, שיהפכו את המכון למתקדם מסוגו בעולם״

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש במכון וינגייט >

הסכם קיבוצי ראשון בחברת שירותי הקרקע QAS

חדשות |

כ-700 עובדי חברת השירותים הפועלת בנתב"ג, ייהנו בין היתר מהעלאת שכר שתגיע עד ל-20%, מקרן השתלמות, מהגדלת התוספת עבור משמרות הלילה ומתקציב רווחה שיועבר לקופת הוועד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הסכם שמכבד את העובדים ושומר על יציבות החברה". מנכ"ל QAS יוסי רביב: "ההסכם מביא רוח של שינוי ובא לחזק את העובדים והחברה כאחד". יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "העובדים שהתאגדו לפני כשנה וחצי קוצרים היום את הפירות עם הסכם המביא לשיפור של ממש בתנאי העסקתם". יו"ר ועד הפעולה ליאור בצלאלי: "ההסכם מצעיד קדימה את תנאי ההעסקה בחברה ומקדם את ההון האנושי שלה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברת שירותי הקרקע QAS >

ההסתדרות ומשרד האוצר הגיעו להבנות: הסכם שכר לעובדי רשות המסים

חדשות |

ההסכם שנחתם לאחר כשנה של משא ומתן, כולל תוספות שכר בגובה 9% ויחול על קרוב ל-6,000 העובדים המועסקים בשירות המדינה ברשות המסים. התוספות יחולקו לעובדים באופן דיפרנציאלי, הן כתוספת אחוזית והן כתוספת שקלית, וזאת לחיזוק העובדים ברמות הנמוכות של סולם השכר וצמצום הפערים בין הקבוצות השונות של העובדים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מחזק את מעמד עובדי רשות המסים, אשר ממלאים תפקיד חשוב ומשמעותי בהגנת אזרחי המדינה מפני נזקי הפשיעה כלכלית". יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי: "טיפוח ההון האנושי בשירות המדינה וברשות המסים בפרט, עוזר לקדם שירות איכותי ויעיל יותר לציבור".

קרא עוד על ההסתדרות ומשרד האוצר הגיעו להבנות: הסכם שכר לעובדי רשות המסים >

נחתם הסכם הקובע כי תנאי ההעסקה של עובדי משהב"ט יחולו גם על רשות המעברים

חדשות |

סוף למשבר ברשות המעברים: הסכם שנחתם בין ההסתדרות, האוצר והנהלות משרד הביטחון ורשות המעברים מכניס 80 עובדי המעברים היבשתיים באיו"ש ובעזה להעסקה תחת ההסכם הקיבוצי של משרד הביטחון. בנוסף לכך הוסכם כי העובדים יקבלו העלאת שכר מיידית בגובה 4% ותוספת שכר עידוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם עושה צדק עם עובדי רשות המעברים אשר מבצעים את תפקידם החשוב בגבולות המדינה תוך סיכון ביטחוני יום-יומי"

קרא עוד על נחתם הסכם הקובע כי תנאי ההעסקה של עובדי משהב"ט יחולו גם על רשות המעברים >