הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הושג הסכם עקרונות פורץ דרך להסדרת זכויות עובדי אגד

חדשות |

ההסכם כולל טבלת שכר ייחודית וראשונה מסוגה בענף התחבורה הציבורית שמביאה לשדרוג דרמטי של שכר הנהגים. כמו כן, ההסכם קובע מנגנון קידום שכר גם לעובדי המינהל והמשק. לראשונה, ההסכם כולל הצמדת שכר לכלל הסקטורים באגד להסכמי המגזר הציבורי. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "בשורה שתשנה את פני התחבורה הציבורית בישראל". יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "ההסכם הוא לא פחות ממהפכה". יו"ר אגד אבי פרידמן: " הסכם חשוב לעובדים ולהנהלת אגד שמבטיח מחד בטחון תעסוקתי, יציבות ושכר הוגן ומאידך יאפשר להבטיח את המשך הפעילות של אגד". יו"ר הוועד הארצי, יעקב וחניש: " הישג היסטורי שמיטיב עם כלל עובדי אגד ומשמש כמגדלור לענף כולו"

קרא עוד על הושג הסכם עקרונות פורץ דרך להסדרת זכויות עובדי אגד >

נחתם ההסכם הקיבוצי החדש בבית הזיקוק באשדוד

חדשות |

ההסכם כולל תוספות שנתיות בגובה של כ-9%, חלקן אחוזיות וחלקן שקליות. עוד בהסכם: קידומי דרגות, שיפור תנאי העסקת עובדים חדשים תוך ביטול "דור ג'", הגדלת ההפרשות הפנסיוניות וקליטת עובדי ביטחון להעסקה ישירה. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "ההסכם יביא לצמצום פערים והגברת השוויון בין העובדים ובמקביל ישפר באופן כולל את תנאי ההעסקה במפעל שלו חשיבות רבה עבור האזור ותושביו". יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד, חיים שייב: "כעת הצדדים יוכלו להמשיך ולעבוד יחד למען הצלחת המפעל". יו"ר הוועד, שלווה אלישקשוילי: "הסכם ראוי והוגן שנותן לעובדי בית הזיקוק תקווה ואופק"

קרא עוד על נחתם ההסכם הקיבוצי החדש בבית הזיקוק באשדוד >

הסכם קיבוצי ראשון ב- PHI-Networks - מיזם הרשת המשותף של פרטנר והוט מובייל

חדשות |

ההסכם כולל בין תוספת שכר ממוצעת של 9.7%, הגדלת ההפרשות הפנסיוניות, הגדלת תשלומי הכוננויות, תוספת לתקציב הרווחה ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הסכם אשר מסדיר את תנאי ההעסקה, מבטיח את שביעות רצונם של העובדים, את יציבותה של החברה ואת המשך הצעדתה קדימה". יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי: "אני מברך את העובדים ואת הנהלת החברה על חתימת ההסכם הקיבוצי הראשון, שייצור תנאי העסקה טובים יותר ואופק תעסוקתי לעובדיה". מנכ״ל החברה אייל אילוז: "אני מברך על חתימת ההסכם שמבטיח את המשך הצלחת החברה ועובדיה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון ב- PHI-Networks - מיזם הרשת המשותף של פרטנר והוט מובייל >

הסכם חדש מסדיר מענק בגובה אלפי שקלים לעובדים אקדמאים במגזר הציבורי

חדשות |

ההסכם שנחתם היום (ה') בין הסתדרות המח"ר לבין משרד האוצר קובע כי עשרות אלפי העובדים המיוצגים על ידי הסתדרות המח"ר, יהיו זכאים למלוא הכספים שהופקדו משנת 2013 לאגודה המקצועית ללימודי ניהול ומנהיגות. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "בשורה חשובה שעושה צדק היסטורי". יו"ר הסתדרות המח"ר, אלכסנדרה ציבולבסקי: "תהליך מורכב שבסופו הצלחנו להחזיר את הכסף לשכרם של העובדים"

קרא עוד על הסכם חדש מסדיר מענק בגובה אלפי שקלים לעובדים אקדמאים במגזר הציבורי >

הסכם קיבוצי ראשון ברשת בתי הקפה "קפה עלית" מקבוצת שטראוס

חדשות |

ההסכם מסדיר את תנאי העסקתם של מאות עובדים המפעילים עשרות בתי קפה ומזנונים בבתי חולים, אוניברסיטאות, מכללות ותחנות רכבת בכל רחבי הארץ. ההסכם כולל בין היתר העלאת שכר שנתית קבועה בגובה של יותר מ-2%, מענק חתימה, תוספות שונות, קרן השתלמות והגדלת השי לחג. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "עובדי הרשת היו הראשונים להתאגד בתחום בתי הקפה, והיום קוצרים את הפירות באמצעות הסכם ראשון שיטיב משמעותית את תנאי העסקתם ויקנה להם ביטחון תעסוקתי". מנכ"ל רשת קפה עלית אמיר יפרח: "אנו שמחים וגאים לשפר את זכויות עובדינו באמצעות הסכם ייחודי שאין דומה לו בענף"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון ברשת בתי הקפה "קפה עלית" מקבוצת שטראוס >