הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

שלושה הסכמים חדשים שישפרו את מעמד עובדי הרכבת

חדשות |

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, ועד עובדי הרכבת והנהלת החברה הגיעו במהלך הלילה להסכמות חדשות בנוגע להסדרת זכויותיהם של עובדי הרכבת. ההסכמים שחתמו הצדדים, כוללים בין היתר: שיפור התנאים הכלכליים של האתתים, הקמת קרן חברתית ראשונה מסוגה לאיגום ימי המחלה של העובדים, הענקת בלעדיות מלאה לעובדי התשתיות והמסילות על מגוון סוגי מלאכה שעד כה בוצעו על ידי הקבלן החיצוני, הסדרת הכללים לתשלום גמול מינהל לכלל עובדי הרכבת ומנגנון תגמול מודרני של תוספת שקלית פרוגרסיבית. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכמים לוקחים צעד נוסף קדימה את הדאגה לחוסן הכלכלי של העובדים, את ההשקעה בביטחונם הפנסיוני ואת השיפור בתנאי רווחתם". יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "ההסכמים משקפים את הירתמותם של העובדים להתפתחות המאסיבית של רכבת ישראל בכל הקשור לאיכות התחבורה הציבורית בישראל"

קרא עוד על שלושה הסכמים חדשים שישפרו את מעמד עובדי הרכבת >

הסכם קיבוצי חדש לעובדי מפעל סאיקלון

חדשות |

ההסתדרות במרחב כרמיאל והנהלת חברת סאיקלון מאזור התעשייה בר-לב חתמו על הסכם קיבוצי חדש המבטיח ל-350 עובדי המפעל העלאת שכר משמעותית, הגדלת מספר ימי ההבראה והטבות נוספות. יואב קליין, יו"ר המרחב: "ההסכם יאפשר את המשך העסקת העובדים באופן המכבד ביותר לצד הבטחת הביטחון כלכלי"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש לעובדי מפעל סאיקלון >

הסכם קיבוצי ראשון בחברה מנורה מבטחים ביטוח

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ומנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח חתמו על הסכם קיבוצי ראשון והיסטורי בחברה. בין סעיפיו: העלאת שכר מצטברת של עד 13% שתחולק בחלקה באופן דיפרנציאלי, בונוס שנתי, הגדלת שכר המינימום בחברה לסך של 6,000 ₪, קרן השתלמות לעובדים בוותק מעל שנה, הגדלת ימי החופשה, ימי בחירה, שיפור בתעריף יום ההבראה, תוספות שונות לעובדים לילדים בגיל הרך ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מביא לידי ביטוי באופן מרבי את הערכת החברה להון האנושי שלה, תוך צמצום פערים בין שכבות העובדים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברה מנורה מבטחים ביטוח >

הסכם קיבוצי ראשון בחברת המעליות ישראליפט

חדשות |

ההסתדרות במרחב אשדוד, ועד עובדי ישראליפט והנהלת החברה חתמו על הסכם קיבוצי ראשון אשר יחול על כ-250 עובדים. בין סעיפי ההסכם: תוספות שכר, מענקים, קרן השתלמות, ביטוח בריאות, ועוד. יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד, חיים שייב: "בתום מו"מ חיובי שנמשך כשנה הצלחנו להגיע להסכמות אשר יסדירו את תנאי ההעסקה בחברה וישפרו באופן מיידי את תנאי העבודה בה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברת המעליות ישראליפט >

הסכם קיבוצי חדש משפר דרמטית את תנאי העסקת המהנדסים, ההנדסאים, הטכנאים והלבורנטים בשלטון המקומי

חדשות |

הסכם שנחתם בין ההסתדרות לראשי השלטון המקומי, משפר באופן משמעותי את תנאי העסקתם של עובדים רבים הנזקקים כיום להשלמת הכנסה - למרות תפקידם החיוני בתפעול השוטף של המשק. בין סעיפי ההסכם: תוספות שכר אחוזיות ושקליות, תוספות ניהול ותוספות מיוחדות לעובדים שצברו מומחיות בתחומים מסוימים. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "מדובר בהסכם חשוב המתקן עיוותי שכר היסטוריים, מצמצם פערים ושם במרכז את העובדים המועסקים בדרגות הנמוכות". יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס: "מרכז השלטון המקומי ימשיך ויפעל גם בעתיד לטובת ציבור העובדים במדינת ישראל"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש משפר דרמטית את תנאי העסקת המהנדסים, ההנדסאים, הטכנאים והלבורנטים בשלטון המקומי >