הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי חדש בחברת פלאפון

חדשות |

זהו ההסכם השני שנחתם בחברה מאז התארגנות עובדי פלאפון בשנת 2012. ההסכם החדש כולל בין היתר: תוספות שכר, קליטת עובדי קבלן להעסקה ישירה, תגמול נוסף לעובדים בהתאם לעמידה ביעדי החברה, הסדרת סוגיות ניהוליות המאפשרות לחברה לפעול בשוק תחרותי, הגדלת בסיס ההפרשות לפנסיה, מלגות לימודים לעובדים, שיפור בתנאי הרכב לעובדים הזכאים וקיצור התקופה הנדרשת לקבלת קביעות בחברה. כל זאת בנוסף לשימור ההטבות והתנאים המיטיבים שהושגו בהסכם הראשון. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם החדש לא רק משפר את תנאי העובדים אלא מקדם שוויון ומשקף ערכים חברתיים אמיתיים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בחברת פלאפון >

הסכם קיבוצי חדש המסדיר את תנאי העובדים בעמידר

חדשות |

ההסכם משפר באופן ניכר את תנאי העסקתם של כ-420 עובדי החברה וכולל תוספות שכר, מענקים מיוחדים לעובדי שטח ופיצוי כספי בגין מעבר עובדי המטה, מחוז מרכז וחטיבת ר"פ מרכז לחולון. כמו כן, ההסכם החדש קובע כי עמידר מאמצת את הסכם המסגרת שנחתם במגזר הציבורי. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מחזק את מעמד עובדי עמידר, בייחוד עובדים הממלאים תפקידי שטח, תוך הכרה בחשיבות התפקיד המרכזי שהם ממלאים במתן שירות לדיירי הדיור הציבורי". שר הבינוי והשיכון, האלוף (מיל') יואב גלנט, בירך על חתימת ההסכם: "משרד הבינוי והשיכון דואג לנושא הבסיסי והחשוב ביותר - קורת גג. באמצעות עמידר החדשה המשרד דואג לשכבות החלשות בחברה הישראלית. יו"ר עמידר, יצחק לקס: "הסכם קיבוצי המטיב משמעותית עם העובדים, בפרט עם אלה שברמות השכר הנמוכות"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש המסדיר את תנאי העובדים בעמידר >

הסכמות חדשות להסדרת זכויותיהם של עובדי בתי המשפט

חדשות |

ההסתדרות, משרד האוצר והנהלת בתי המשפט הגיעו להסכמות סופיות בנוגע להסכם עובדי בתי המשפט. ההבנות בנושאים הכלכליים הושגו לאחר מו"מ ממושך בין הצדדים, בהובלתם של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, בשיתוף חברי ועד העובדים. ההסכם הקיבוצי, אשר יחול על עובדי בתי המשפט, בהם עובדי המנהלה, עובדי המטה והקלדניות, צפוי להיחתם כבר בימים הקרובים .

קרא עוד על הסכמות חדשות להסדרת זכויותיהם של עובדי בתי המשפט >

הסכם שכר חדש ברותם אמפרט נגב מקבוצת כיל

חדשות |

ההסכם החדש בחברה, שנחשבת כיום לאחת מיצרניות הדשנים המובילות בארץ ובעולם, כולל בין היתר, תוספות שכר מדורגות לחיזוק העובדים החלשים, מענק חתימה, שדרוג של עשרות אחוזים בשכר הבסיס והגדלת ההפרשות הסוציאליות על חשבון המעסיק *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הסכם מצוין וערכי שנותן חיזוק למעמד עובדי רותם אמפרט ומשמש ככלי להגברת השוויון ולצמצום הפערים בחברה"

קרא עוד על הסכם שכר חדש ברותם אמפרט נגב מקבוצת כיל >

הסכם שכר חדש ברכבת ישראל

חדשות |

ההסכם מחיל על אלפי עובדי הרכבת את עקרונות הסכם המסגרת במגזר הציבורי, ושם דגש מיוחד על צמצום הפערים והגברת השוויון בחברה. בין הישגי ההסכם: הגדלה משמעותית של ההפרשה הפנסיונית, מענק בגובה 2,000 שקל, עליית שכר של כ-500 שקל לכלל העובדים ותוספות ייחודיות לסקטורים מסוימים.

קרא עוד על הסכם שכר חדש ברכבת ישראל >