הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי חדש בין ההסתדרות ללופטהנזה

חדשות |

במסגרת ההסכם שהושג בין איגוד עובדי התחבורה, ועד העובדים והנהלת חברת התעופה הגרמנית, עובדי לופטהנזה בישראל ייהנו ממענק בגובה 1,500 שקל, תוספת שכר של 2% והגדלת השי לחג. ההסכם אף מסדיר תוכנית פרישה מרצון לעובדי החברה, שיהיו זכאים לפיצויי פיטורים מוגדלים *** יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "ההסכם משקף את הוקרת התודה וההערכה לעובדי לופטהנזה, שנפח פעילותה הוא מהמשמעותיים בתחום התעופה אל ישראל וממנה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בין ההסתדרות ללופטהנזה >

ההסתדרות והאוצר חתמו הסכם קיבוצי חדש לעובדי מעברי הגבול

חדשות |

ההסכם מעדכן את טבלת שכר היסוד של עובדי המעברים ב-10%, לרבות תוספת רטרואקטיבית שתשולם לעובדים בגין כל שנת 2016. בנוסף לכך, ההסכם מסדיר מענק מיוחד בשם "מענק מעברי גבול" ומעגן את זכאות העובדים לגמול מינהל, בדומה לעובדים המינהליים בשירות המדינה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "העובדים ממלאים במסירות תפקיד משמעותי וראויים לתגמול הולם על עבודתם". יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי: "הסכם שמתקן עוול ומשפר את תנאי העובדים"

קרא עוד על ההסתדרות והאוצר חתמו הסכם קיבוצי חדש לעובדי מעברי הגבול >

הסכם קיבוצי ראשון נחתם בחברת לאופר GHI

חדשות |

זכויותיהם של כ-700 עובדי החברה שמספקת שירותי קרקע בנתב"ג, הוסדרו בהסכם קיבוצי ראשון. ההסכם כולל בין היתר: עדכון שכר עם תוספת רטרואקטיבית, קרן השתלמות, הסדרת מנגנון קביעות ושיפור בתנאים נוספים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "עובדי לאופר GHI הם הנכס החשוב ביותר של החברה וההסכם שנחתם מחזק את מעמדם ואת ביטחונם התעסוקתי". יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "ההסכם הצליח לייצר מציאות חדשה בחברה ולהבטיח השקעה ראויה בהון האנושי"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון נחתם בחברת לאופר GHI >

הסתיים המשבר במשרד החוץ

חדשות |

הממונה על השכר במשרד האוצר, ערן יעקב, ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הגיעו להסכמות על מודל שכר חדש לדיפלומטים בשליחות מדינת ישראל *** המודל כולל בין היתר מנגנון של התאמה ליוקר המחייה במדינות השירות ועידוד שירות במדינות מורכבות. במקביל להסכמות בדבר מודל השכר, נסללה הדרך לרפורמה במס החל על שכר המשרתים בחו"ל ותחיל עליהם את כללי המס הנהוגים לגבי עובדים בישראל. המנגנון צפוי לשפר את שכר הנטו של השליחים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "העובדות והעובדים שמקדישים את חייהם לייצוג המדינה בזירה הבינלאומית, ראויים לתגמול הולם. ההסכם מעגן מנגנון עדכון מודרני, שמציב את ישראל בשורה אחת עם מדינות מפותחות אחרות"

קרא עוד על הסתיים המשבר במשרד החוץ >

לראשונה מזה 22 שנים: שבוע העבודה בישראל יקוצר ל-42 שעות

חדשות |

הסכם שנחתם לפני דקות אחדות (ד') בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לבין יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים, שרגא ברוש, קובע כי קיצור שבוע העבודה יתבצע ללא הפחתה בשכר. המהלך צפוי להיכנס לתוקף כבר החל מחודש יולי השנה, אלא אם כן הצדדים יגיעו להסכמות בנוגע להסדר חלופי להנהגת סופי שבוע ארוכים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "זהו צעד ראשון לקיצור שבוע העבודה בישראל. המהלך מקדם את האיזון הראוי בין עבודה לפנאי, תוך יצירת השפעה חיובית על פריון העבודה במשק". יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים ונשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "המגזר העסקי נכון היום יותר מתמיד להתאים את שוק העבודה בישראל לעידן העבודה החדש ולאפשר חלוקה נכונה וגמישה יותר בין פנאי ועבודה לכלל המועסקים במשק"

קרא עוד על לראשונה מזה 22 שנים: שבוע העבודה בישראל יקוצר ל-42 שעות >