הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

נחתם הסכם ייחודי המביא לשיפור תנאי העסקתם של המהנדסים, ההנדסאים והלבורנטים ברשויות המקומיות

חדשות |

שיתוף פעולה של ההסתדרות ומרכז השלטון המקומי הביא לפריצת דרך בכל הקשור לרמת ההשתכרות של הנדסאים וטכנאים, מהנדסים וטכנאי מעבדה להוראת מדעים המועסקים ברשויות המקומיות *** כחלק מההסכם העובדים יקבלו תוספת שכר של מאות שקלים, שתביא לשיפור משמעותי באופק קידום השכר של העובדים באמצעות צמצום רכיב ההשלמה לשכר מינימום. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "ההסכם מתקן עוול בן שנים ומחזק את מעמדם של סקטור עובדים החיוני לתפקוד הרשויות המקומיות". יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס: "בזכות ההסכם העובדים המסורים הדואגים מדי יום לרווחת התושבים, יזכו לשכר הגון וראוי, כפי שמגיע להם"

קרא עוד על נחתם הסכם ייחודי המביא לשיפור תנאי העסקתם של המהנדסים, ההנדסאים והלבורנטים ברשויות המקומיות >

הסכם קיבוצי ראשון למאות עובדי הלוגיסטיקה בקבוצת שטראוס

חדשות |

ההסכם כולל בין היתר תוספות שכר דיפרנציאליות ותוספות מיוחדות לעובדים המשתכרים ברמות הנמוכות, שכר התחלתי הגבוה באופן משמעותי משכר המינימום במשק, השתתפות בעלות גני ילדים, קרן השתלמות, מענק חתימה ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם יביא לצמצום פערים בתוך קבוצת שטראוס, והוא מוקיר ומתגמל את העובדים על מלאכתם הראויה". מנכ"ל שטראוס ציון בלס: "ההכרה שהעובדים עומדים בלב העשייה היא הבסיס למערכת היחסים החמה שבין ההסתדרות ושטראוס מזה עשרות שנים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון למאות עובדי הלוגיסטיקה בקבוצת שטראוס >

הסכם קיבוצי ראשון והיסטורי בנמל הפרטי מספנות ישראל

חדשות |

בין ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים: תוספות שכר מצטברות בשיעור של עשרות אחוזים, בונוס שנתי, מענקים, סבסוד ארוחות, הגדלת ההפרשות לפנסיה ומתן קרן השתלמות, תקציב רווחה לפעילות הוועד, השתתפות בשכר לימוד אקדמאי לילדי העובדים ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסתדרות שוב מוכיחה כי היא ממשיכה לפעול למען הבטחת זכויות כל עובדי הנמלים במדינה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון והיסטורי בנמל הפרטי מספנות ישראל >

הסכם קיבוצי חדש במפעל ברמד

חדשות |

ההסכם משפר באופן ניכר את תנאי העסקתם של 180 עובדי המפעל, שנחשב לאחד היצרנים המובילים בעולם של פתרונות בקרה למערכות הולכת מים. בין סעיפי ההסכם: הסדרת מנגנון קביעות, תוספות שכר, קרן השתלמות, משכורת 13 ומענק שנתי מיוחד לחסכון. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מצליח לאזן בין הצורך לשפר את תנאי העובדים לבין הרצון לשמור על יציבות החברה בסביבה תחרותית" *** יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "מדובר בהסכם שנבנה על ההנחה כי ההון האנושי בברמד הוא המשאב החשוב ביותר". ועד עובדי ברמד: "ההסכם מחזק את מעמד העובדים שמהווים את סוד ההצלחה של ברמד"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש במפעל ברמד >

הסכם קיבוצי חדש נחתם במפעל קימברלי-קלארק בנהריה

חדשות |

ההסכם מביא לשיפור בתנאי העסקתם של כ-100 עובדי המפעל וכולל בין היתר: תוספות שכר, קידומי דרגות, מענקים שנתיים הקשורים לתוצאות החברה, מימון לימודים אקדמיים לילדי העובדים ושיפור בתנאים נוספים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם נשען על התפיסה כי עובדי המפעל הם שותפים מלאים להצלחתה של קימברלי-קלארק בישראל". מנכ"ל קימברלי-קלארק ישראל, אורי בן שי: "מברך על ההסכם שנחתם היום ומודה ליו"ר ההסתדרות על השותפות ועל תמיכתו במאבק המשותף והחשוב נגד סגירת אזור התעשייה בנהריה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש נחתם במפעל קימברלי-קלארק בנהריה >