הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי חדש לעובדי סקטור ציוד בנמל חיפה

חדשות |

לאחר מו"מ ממושך ואינטנסיבי, נחתם הבוקר (ה') הסכם קיבוצי מיוחד לשינוי שיטת הפרמיה של עובדי סקטור הציוד בנמל חיפה. השיטה החדשה תאפשר לייעל את העבודה בנמל באמצעות הצמדת הפרמיה לעמידה ביעדים ולהתחייבות העובדים לכלים שמישים וזמינים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הסכם צודק שמביא בשורה לסקטור חשוב, הראוי לקבל תגמול". יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "העובדים מקבלים תגמול ראוי על עבודתם המסורה והנמל מייעל את העבודה, תוך שיפור הפריון"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש לעובדי סקטור ציוד בנמל חיפה >

נחתם הסכם קיבוצי ראשון בחברת XURA (לשעבר קומברס)

חדשות |

כ-280 עובדי חברת ההייטק ייהנו מתוספות שכר שיוקצו לטובת תיקון עיוותי שכר, הגדלה של תקציב הרווחה וכן תקציב ייעודי לטובת קידום מקצועי. עוד נקבע בהסכם כי 110 עובדי מרכז הפיתוח שהועברו בעבר מהחברה לטק מהינדרה, ייקלטו בחזרה בזורה תוך שמירה מלאה על תנאי העסקתם. יו"ר איגוד עובדי ההייטק, יקי חלוצי: "היום הוכחנו שוב שהתאגדות בהסתדרות הכללית היא הכלי המרכזי של עובדים לשפר את מעמדם ומצבם - גם בתחום ההייטק"

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי ראשון בחברת XURA (לשעבר קומברס) >

הסכם קיבוצי חדש בחברת תל-בר - תעשיות למוסדות בריאות

חדשות |

250 עובדי מכבסת תל-בר בעפולה ייהנו מתוספות שכר של עד 3% מדי שנה, תוספת ותק, מענק התמדה ועוד. יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות, זאב ליברמן, בירך על ההסכם "המיטיב עם העובדים לאור עבודתם המאומצת והמסורה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בחברת תל-בר - תעשיות למוסדות בריאות >

נחתם ההסכם הקיבוצי בבורסה לניירות ערך

חדשות |

ההסכם מסדיר את ביטחונם התעסוקתי של כ-240 עובדי הבורסה לני"ע, לתקופה של 5 שנים לפחות ממועד שינוי מבנה הבעלות הצפוי *** עוד בהסכם: חבילת מניות לעובדים, תוספות שכר ומענקים שנתיים וקליטת עובדי קבלן להעסקה ישירה

קרא עוד על נחתם ההסכם הקיבוצי בבורסה לניירות ערך >

הודעת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: נחתם ההסכם הקיבוצי החדש לטייסי אל על

חדשות |

בין ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים: הטייסים הוותיקים ימשיכו להיות מועסקים בתנאים של אנשי צוות אוויר והמדריכים יקבלו תגמול נוסף על כל הדרכה. עוד סוכם על תנאי הפרישה המוקדמת לטייסים והובטח ביטחון תעסוקתי לטייסים הוותיקים לשנתיים הקרובות. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "על כל הצדדים בחברת התעופה הלאומית של ישראל לשלב ידיים למען הנוסע הישראלי וחיזוק החברה. ההסתדרות בראשותי תמשיך לפעול למען הבטחת זכויותיהם של כל העובדים בכלל הסקטורים באל על"

קרא עוד על הודעת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: נחתם ההסכם הקיבוצי החדש לטייסי אל על >