הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי חדש בחברת התרופות "תרו"

חדשות |

ההסכם כולל בין היתר: תוספות שכר, מענק יובל, משכורת 13, ביטוח שיניים מסובסד, נופש שנתי והשתתפות החברה בעלות גני הילדים וקייטנות הקיץ. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם נבנה בזכות מודל של שיתוף בין ההנהלה לבין העובדים ומשמש ככלי לצמצום פערים".

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בחברת התרופות "תרו" >

הסכם קיבוצי חדש במערך הכבאות בישראל

חדשות |

ההסכם מסדיר את תנאי העסקתם של המהנדסים וההנדסאים בתפקידי המניעה והפיקוח, וכולל בין היתר: תוספות שכר, מענק חד-פעמי ואפשרות לעבור מחוזים אישיים לדירוג דרגה תחת ההסכם הקיבוצי. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "מדובר בחיזוק נוסף של מערך לוחמי האש בישראל אשר עושים לילות כימים על מנת לשמור על בטחון הציבור".

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש במערך הכבאות בישראל >

לראשונה בישראל: הסכם קיבוצי מקיף בענף ההייטק נחתם בענקית התוכנה SAP

חדשות |

ההסכם שיחול על כ-600 עובדי החברה, כולל בין היתר: הגדלת ההפרשות הפנסיוניות, העלאת דמי ההבראה ומכסת ימי החופשה בחברה, סעיפים להגברת הביטחון התעסוקתי של העובדים והטבות רכב. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מחזק את מעמד העובדים ב-SAP ובמקביל שומר על חוסנה של החברה בענף תחרותי". הנהלת SAP בישראל: "שמירה על עקרונות ההסכם תאפשר לחברה לשמר את יתרונה התחרותי ואת המצוינות הארגונית כתאגיד בינלאומי מוביל בתחום הטכנולוגיה". יו"ר ועד עובדי SAP בישראל, גד רביד: "הצלחנו לעגן סוגיות קריטיות לעובדים בהייטק, ולהגביר את הביטחון התעסוקתי והשקיפות"

קרא עוד על לראשונה בישראל: הסכם קיבוצי מקיף בענף ההייטק נחתם בענקית התוכנה SAP >

הסכם ענפי חדש בענף ההובלה

חדשות |

ההסכם קובע את העלאת שכר הבסיס בענף מעל לשכר המינימום במשק ומגדיל את קצובת האש"ל ואת הפקדות המעסיק לקרן ההשתלמות *** במקביל: ההסכם מסדיר מנגנון אכיפה ליישום ההסכמים הקיבוציים ומגדיל את השקיפות בסוגיית הפרמיה של הנהגים *** יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "צעד משמעותי נוסף בהסדרת זכויות הנהגים בענף ההובלה". מנכ"ל התאחדות בעלי מפעלי הובלה, דוד כוכבא: "ההסכם החדש משקף מערכת יחסי עבודה הוגנים, המבוססים על אמון בין המעסיקים והעובדים". יו"ר התאחדות בעלי מפעלי הובלה, גבי בן הרוש: "ההסכם משתלב עם שורה של יוזמות שאינן קשורות ישירות לשכר, כגון: שיפור ההכשרה מקצועית של הנהגים, השתלמות תקופתית, הגדרת נהיגה כמקצוע נדרש ועוד"

קרא עוד על הסכם ענפי חדש בענף ההובלה >

נחתם הסכם קיבוצי המבטיח את זכויות עובדי אלביט מערכות חיפוש והצלה שיועברו לאלביט יבשה

חדשות |

כ-140 עובדי אלביט מערכות חיפוש והצלה (לשעבר תדיראן ספקטרלינק), שיועברו להעסקה תחת חברת מערכות יבשה ותקשוב, ייהנו מהסכם השומר על בטחונם התעסוקתי ומבטיח שמירה על מעמדם בחברה. לצד זאת ההסכם כולל תוספות שכר, מענק חתימה והטבות נוספות. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם הוא דוגמא מצוינת לכך שתמיד ניתן לשמור על כבודם של עובדים ולהבטיח את זכויותיהם, גם בעת העברתם למעסיק אחר"

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי המבטיח את זכויות עובדי אלביט מערכות חיפוש והצלה שיועברו לאלביט יבשה >