הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם שכר חדש לעובדי פרטנר

חדשות |

ההסכם מסדיר את הפרק הכלכלי שגובש בהסכם הקיבוצי הראשוני בחברה ומאריך את תוקפו עד סוף 2018. בהתאם להסכמות החדשות: שכר המינימום בחברה יהיה גבוה ב-7% משכר המינימום בחוק. עוד בהסכם: תוספת שכר, הגדלת תשלום המעסיק לפנסיה, שדרוג התשלום עבור כוננויות, הגדלת תקציב הרווחה והסדרת מנגנון להשתתפות העובדים ברווחי החברה לשנים 2017-2018. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם ממשיך לחזק את עובדי החברה". מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי: "שנת 2017 היא שנה מהותית עבור החברה, ואני שמח שאנחנו יוצאים אליה ביחד"

קרא עוד על הסכם שכר חדש לעובדי פרטנר >

הסכם קיבוצי ראשון במפעל המתכות חד אסף

חדשות |

כ-300 עובדי המפעל המייצר ומשווק פלדה, ייהנו בין היתר מתוספת שכר משמעותית, שכר שעתי הגבוה משכר המינימום במשק, הפחתה בגובה התשלום על ארוחות והגדלת ההפרשות לפנסיה. ההסכם כולל גם מנגנון לשיתוף העובדים ברווחי החברה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הסכם זה מביא לצמצום פערים חברתיים. אני מברך את מאות עובדי חד אסף על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון במפעל המתכות חד אסף >

הסכם קיבוצי חדש בחברת אגד היסעים

חדשות |

כ-400 עובדי חברת ההסעות של אגד ייהנו משכר שעתי גבוה משמעותית מהנהוג בתחום, משיפור בהפרשות הפנסיוניות, מענק הצטיינות ועוד. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "חיזוק אוכלוסיית הנהגים במדינת ישראל הינו אינטרס ציבורי חשוב. ההסתדרות תמשיך ותדאג למעמדם". יו"ר מזכירות אגד ויו"ר אגד היסעים אבי פרידמן: "ההסכם מציב את אגד היסעים כחברה המובילה בענף". יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "מדובר בהסכם המיטיב עם אוכלוסייה קשת יום, המשפר את שכרם ואת תנאי העסקתם"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בחברת אגד היסעים >

הסכם קיבוצי חדש במפעל פניציה שבירוחם

חדשות |

מאות עובדי מפעל הזכוכית פניציה-ירוחם ייהנו ממענק חתימה של אלפי שקלים, תוספת שכר של 6%, הגדלת ההפרשות לקרן ההשתלמות, הגדלת תקציב הרווחה בעשרות אלפי שקלים, קצבת ביגוד מוגדלת ועוד. מ"מ יו"ר מרחב נגב מרכזי, ארמונד לנקרי: "השגנו הסכם מצוין שישדרג את מעמדם ומצבם הכלכלי של עובדי פניציה החדשים והוותיקים כאחד"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש במפעל פניציה שבירוחם >

הסכם קיבוצי ראשון במפעל SCD שבבעלות אלביט ורפאל

חדשות |

בתום מו"מ ממושך ייהנו לראשונה מאות עובדי המפעל, המייצר מערכות לייזר לתעשייה הביטחונית, מהסדרה ומשיפור של זכויותיהם. בין סעיפי ההסכם: מענק חד פעמי בגובה אלפי שקלים, העלאות שכר של עד 5% בכל אחת משנות ההסכם והסדרה של נושא הביטחון התעסוקתי בחברה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם הוא יום חג ובשורה לעובדים אשר המתינו בסבלנות רבה וכעת ייהנו מהטבות כלכליות משמעותיות המשקפות את עבודתם המאומצת"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון במפעל SCD שבבעלות אלביט ורפאל >