הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

מהפכת שכר באגד: הסכם היסטורי מעלה את שכר הנהגים ההתחלתי ל-43.5 שקל לשעה

חדשות |

מהפיכת שכר באגד: הסכם היסטורי שנחתם לפנות בוקר מעלה את שכר הנהגים ההתחלתי בחברה ל-43.5 שקל לשעה. הסכם שנחתם בין ההסתדרות, הנהלת אגד וועד העובדים יעלה את ערך השעה המינימלי של נהגי החברה מ-39 שקל ל-43.5 שקל – זינוק של למעלה מ-10% – ויציב אותם ברף הגבוה ביותר של תנאי ההשתכרות בענף. בנוסף לכך ההסכם כולל מתן תוספת ותק, קידומי דרגות, צמצום הפערים בשכר העידוד בין עובדים חדשים לוותיקים ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מהווה בשורה היסטורית לא רק עבור נהגי אגד אלא עבור ענף התחבורה הציבורית כולו"

קרא עוד על מהפכת שכר באגד: הסכם היסטורי מעלה את שכר הנהגים ההתחלתי ל-43.5 שקל לשעה >

נחתם הסכם קיבוצי ברשות הטבע והגנים

חדשות |

בין סעיפי ההסכם שיחולו על כ-1,000 עובדים: תוספת שכר של 5%, תוספות שקליות, הגדלת ההפרשות הפנסיוניות– וקליטת כל המצילים המועסקים ברשות להעסקה ישירה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם מביא בשורה לכאלף משפחות ומהווה עדות נוספת לכך שעבודה מאורגנת מצמצמת פערים". מנכ"ל הרשות שאול גולדשטיין: "הסכם שמשפר משמעותית את תנאי העובדים אשר פועלים יום ולילה לשמירה על הטבע, הנוף והמורשת". יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד: "ההסכמות מביאות לידי ביטוי את התרומה הרבה של ההון האנושי לרשות ולהמשך פועלה". יו"ר הוועד דודי קרן: "הגענו להישגים משמעותיים אשר ישפרו את תנאי ההעסקה ברשות"

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי ברשות הטבע והגנים >

הסכם קיבוצי ראשון לעובדי ועידת התביעות

חדשות |

תנאי העסקתם של כ-100 עובדי הארגון אשר אמון על הטיפול בתביעותיהם הכספיות של ניצולי שואה יוסדרו לראשונה בהסכם אחיד. בין סעיפי ההסכם: תוספת שכר בגובה 5%, קרן השתלמות, שיפור בימי החופשה וההבראה ועוד. יו"ר ההסתדרות במרחב גרשון גלמן: "עובדי ועדת התביעות עושים עבודת קודש מבורכת ואין צודק מכך שמעתה תנאי העסקתם יוסדרו בהסכם קיבוצי"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון לעובדי ועידת התביעות >

שיפור תנאים נוסף בענף התחבורה הציבורית: שכרם של נהגי דן בדרום יעלה ל-43 שקל לשעה

חדשות |

בעקבות סיכום שהושג בין איגוד עובדי התחבורה, ועד עובדי חברת דן בדרום והנהלת החברה, שכר הנהגים יעלה מיידית ל-41 שקל לשעה ובהמשך ל-43 שקל לשעה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסתדרות תמשיך לתמוך בעובדי התחבורה הציבורית ותחתור למהלכים נוספים המבטיחים את מעמדם". יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי: "נמשיך להיות בית לכל הנהגים ולא נפסיק לפעול למען המשך שיפור תנאי ההעסקה בענף"

קרא עוד על שיפור תנאים נוסף בענף התחבורה הציבורית: שכרם של נהגי דן בדרום יעלה ל-43 שקל לשעה >

הסכם קיבוצי חדש נחתם בחברת סלקום

חדשות |

ההסכם, שיחול על עובדי סלקום ודינמיקה סלולר כולל בין היתר: תוספת שכר ממוצעת של 9% לאורך תקופת ההסכם, הארכה מיוחדת של חופשת הלידה בתשלום במימון המעסיק, ביטוח שיניים לעובדים, קרן מלגות ללימודים גבוהים עבור עובדי החברה ועוד. בנוסף ההסכם ממשיך את ההטבות שהושגו בהסכם הקודם, בהן: מנגנון השתתפות העובדים ברווחי החברה, סבסוד קייטנות וגני ילדים, בונוס שנתי, תוספת ביגוד ונושאים נוספים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הסכם שמביא לידי ביטוי את חשיבות ההון האנושי בחברה". מנכ"ל סלקום ניר שטרן: "פעלנו בשיתוף פעולה מלא לטובת העובדים, הלקוחות והחברה". יו"ר איגוד עובדי הסלולר יקי חלוצי: "צעד משמעותי נוסף לביסוס מערכת יחסי העבודה הקיבוציים בסלקום". יו"ר ועד עובדי סלקום מיה יניב: "ההסכם - ניצחון משותף וחיבור אמיתי של העובדים עם החברה״

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש נחתם בחברת סלקום >