הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי חדש לעובדי מפעל יוניליוור בערד: תוספות שכר ושיפור תנאי הרווחה

חדשות |

כ-170 עובדי המפעל בערד, שאחראי בין היתר לייצור דגני הבוקר של המותג תלמה, ייהנו מתוספות שכר, תוספת ותק, ושיפור תנאי הרווחה. יו"ר ההסתדרות במרחב נגב מרכזי, ארמונד לנקרי: "הוכחנו כי רק באמצעות הידברות ושיתוף פעולה בין הנהלת החברה, ההסתדרות והעובדים, אנו יכולים להשיג תוצאות טובות והסכם איכותי אשר יועיל לכל הצדדים ויאפשר את המשך שגשוגה ופיתוחה של החברה והמפעל בערד לעוד שנים רבות וטובות". הנהלת יוניליוור שפע: "ההסכם הקיבוצי החדש מוכיח שוב שאנחנו רואים בעובדים שלנו נכס עיקרי של החברה. יוניליוור מאמינה שמערכת של אמון והוגנות בין ההנהלה לעובדים מובילה להישגים טובים יותר מהם מרוויחים העובדים, החברה והצרכנים שלנו".

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש לעובדי מפעל יוניליוור בערד: תוספות שכר ושיפור תנאי הרווחה >

הסכם קיבוצי ראשון בדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון

חדשות |

למעלה מ-1,500 עובדי החברה המפעילה את החנויות הפטורות ממכס בנתב"ג ובמעברי גבול נוספים, ייהנו מתוספות שכר, מענקי התמדה, קרן השתלמות, תשלום מלא על ימי מחלה, הגדלת דמי ההבראה ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בירך: "עובדי ג'יימס ריצ'רדסון מבינים היום כי החלטתם להתארגן הייתה הצעד הנכון ביותר". מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, אמנון תגורי: "הגענו להסכמות באופן מכובד ותוך שיתוף פעולה בין הצדדים". יו"ר ההסתדרות במרחב השפלה משה ארבלי: "הסכם מצוין שנותן תקווה ואופק לעובדים". יו"ר ועד הפעולה אורה קומורובסקי: "נמשיך להוביל את החברה להישגים חדשים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון >

הסכם קיבוצי ראשון בין ההסתדרות ו"רשת קהילה ופנאי חולון": מאות עובדות יקבלו תוספות שכר של כ-9%

חדשות |

ההסכם יביא לשיפור משמעותי בתנאי העסקת כ-850 עובדות ועובדי החברה האחראית על הצהרונים ופעילויות הקהילה, התרבות והספורט לתושבי חולון. בין ההטבות בהסכם: העלאת שכר של 3% בכל אחת משלוש שנותיו, תוספות שכר ייחודיות לסייעות, מענק חתימה, קרן השתלמות, ימי בחירה, הגדלת מספר ימי החופשה, תשלום מחלה מהיום הראשון ועוד. יו"ר ההסתדרות במרחב חולון-בת ים, אלי נעים: "הצלחנו להחזיר לעובדי רשת קהילה ופנאי את כבודם ומעמדם בד בבד עם שיפור משמעותי בתנאי העסקתם"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בין ההסתדרות ו"רשת קהילה ופנאי חולון": מאות עובדות יקבלו תוספות שכר של כ-9% >

ההסתדרות ו-HOT mobile הגיעו להסכמה ביחס להעלאות שכר לשנה השלישית של ההסכם הקיבוצי

חדשות |

ההסתדרות, הנהלת HOT mobile וועד העובדים בחברה חתמו על נספח להסכם שמשלים את החלק הכלכלי בהסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה בשנת 2016 *** התוספת תקנה העלאות שכר לשנה השלישית של ההסכם הקיבוצי שנחתם ב 2016 בגובה 3% משכרם של כלל עובדי החברה *** לצד תוספות השכר: הגדלת תקציב הרווחה למען העובדים עבור כל אחת משנות ההסכם, פתיחת כרטיסי ה"סיבוס" של עובדים הזכאים לסבסוד הארוחות לשימוש במסעדות ברחבי הארץ, קו סלולר במימון החברה לעובדים במטה ושדרוג רכבים לזכאים *** יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "העבודה המאורגנת ממשיכה לצמצם פערים. ההסכם מחזק את מעמד העובדים, תוך הכרה בתרומתם להצלחת החברה" *** מנכ"ל HOT mobile, אסף עופר: "ההסכם משקף את ערכי HOT mobile שגאה בטיפוח ההון האנושי ורואה בו את המפתח להמשך שגשוגה וצמיחתה של החברה" *** יו"ר ועד העובדים, אופיר בר-גיל: יום חשוב ומשמעותי עבור עובדי HOT mobile. הסכם ראוי שמשקף את השיפור המתמשך בתוצאות העסקיות של החברה"

קרא עוד על ההסתדרות ו-HOT mobile הגיעו להסכמה ביחס להעלאות שכר לשנה השלישית של ההסכם הקיבוצי >

הסכם קיבוצי ייחודי בתיאטרון בית ליסין ישפר משמעותית את תנאי העסקת מנהלות ההצגות, המלבישות והאביזרניות

חדשות |

יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א גרשון גלמן ומנכ"לית תיאטרון בית ליסין ציפי פינס, חתמו על הסכם קיבוצי שיחול על עשרות עובדות במה המלוות את הפקות התיאטרון בכל הארץ. בין היתר ההסכם כולל תוספות ותק, קרן השתלמות והגדלת התשלום על החזרות וההצגות - ומגלם עליית שכר ממוצעת של כ-25% לכל עובדת עד סוף שנת 2020. יו"ר ההסתדרות במרחב גרשון גלמן: "מעתה גם העובדות מאחורי הקלעים בתיאטרון בית ליסין אינן שקופות עוד"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ייחודי בתיאטרון בית ליסין ישפר משמעותית את תנאי העסקת מנהלות ההצגות, המלבישות והאביזרניות >