סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

נמשכים העיצומים באמישראגז

חדשות |

לאחר הפסקה זמנית של העיצומים לפני החג, עובדי אמישראגז חזרו לקיים פעולות מחאה, תוך שיבוש פעילות החברה בכל רחבי הארץ. במקביל לכך, הנהלת אמישראגז ממשיכה לנקוט בצעדים חד צדדיים ובפעולות אסורות לכאורה, בניסיון לשבור את שביתת העובדים ולכרסם בכוחם הארגוני. ועד העובדים הארצי באמישראגז: "מסע האיומים השיטתי שנוקטת ההנהלה כלפי העובדים השובתים, לא יצליח להכניע אותנו ולא יצליח להסתיר את הסחבת של החברה בניסיון להכשיל את המו"מ. כולנו תקווה כי ההנהלה תתעשת ותבחר לנווט לפתרון המשבר מתוך כבוד לחוק ולעובדי החברה"

קרא עוד על נמשכים העיצומים באמישראגז >

בית הדין קיבל את הצעת ההסתדרות בנושא נגב קרמיקה: המו"מ יימשך

חדשות |

לפני זמן קצר הסתיים הדיון בבית הדין האזורי לעבודה בב"ש, בנושא נגב קרמיקה. בתום שמיעת הראיות, בית הדין קיבל את הצעת ההסתדרות והורה לצדדים להמשיך את המו"מ, בתיווך הממונה האזורית על יחסי העבודה.

קרא עוד על בית הדין קיבל את הצעת ההסתדרות בנושא נגב קרמיקה: המו"מ יימשך >

ביום א' (5/11): שביתת אזהרה בת יום אחד בשירותי בריאות כללית

חדשות |

14 בתי חולים ומאות מרפאות של שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ בדרך לשביתת אזהרה. ברקע לסכסוך העבודה: איוש חסר הפוגע בעובדים, תוך סיכון הצוות והמטופלים. יו"ר ועד עובדי הכללית, פרוספר בן חמו: "הגענו לקו האדום. לאחר ששקלנו בכובד ראש את הנסיבות החמורות שנוצרו, התחדדה ההבנה שהמשך שגרה רגילה במוסדות הקופה היא לא רק בלתי אפשרית, היא פשוט חסרת אחריות"

קרא עוד על ביום א' (5/11): שביתת אזהרה בת יום אחד בשירותי בריאות כללית >

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הכריז סכסוך עבודה כללי במשק

חדשות |

בישיבת בית נבחרי ההסתדרות שכינס היום (ג') יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אושר סכסוך עבודה כללי במשק בנושא הביטוח הסיעודי. בדבריו יו"ר ההסתדרות מתח ביקורת חריפה על הפקידות הבכירה: "במקום שהמדינה תדאג לקשישים, הקשישים כאן צריכים לדאוג לעצמם. מדינת ישראל מנשלת את עצמה מחובתה לדאוג לאוכלוסייה זו". ההסתדרות תוכל להשבית את המשק כבר מה-22 בנובמבר אך ניסנקורן הודיע כי יאפשר למצות את ערוצי ההידברות עד סוף החודש: "המטרה שלנו היא לא השביתה אלא הפתרון ואני מקווה כי בתקופה הזו אכן יימצא פתרון"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הכריז סכסוך עבודה כללי במשק >

הוכרז סכסוך עבודה במשרד הביטחון

חדשות |

ברקע לסכסוך: פגיעה מתמשכת בעבודה המאורגנת במשרד הממשלתי, הקשורה להעברת תחומי פעילות לביצוע באמצעות גורמים חיצוניים – בפרט על ידי חברת שביט. יו"ר ארגון עובדי משרד הביטחון, אליעזר (איקו) חסון: "אנו מצפים מהנהלת משרד הביטחון להיכנס עמנו ועם ההסתדרות להידברות בהקדם האפשרי על מנת לפתור את הנושא"

קרא עוד על הוכרז סכסוך עבודה במשרד הביטחון >