סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

צעדים ארגוניים ושיבושים בנובוטייד אשר נמצאת בבעלות משותפת של כיל וטבע

חדשות |

ברקע לצעדים הצפויים: התנהלות כוחנית של ההנהלה בניסיון לכרסם בכוח הארגוני של העובדים ולהחליש את ההתאגדות. ועד העובדים: "לא נעמוד מנגד בשעה שזכויותינו נרמסות ולא נאפשר להנהלת נובוטייד להמשיך ולדרדר את מערכת יחסי העבודה בחברה אל תהומות חדשים"

קרא עוד על צעדים ארגוניים ושיבושים בנובוטייד אשר נמצאת בבעלות משותפת של כיל וטבע >

בצל איומי הסגירה והפיטורים: עובדי ויסוניק בקרית גת התאגדו בהסתדרות ויוצאים למאבק על הבית

חדשות |

העובדים שהתאגדו בשבועות האחרונים במהלך בזק, מבקשים להגן על עתידם ולהבטיח תנאי פרישה הולמים במידה ולא תימנע סגירת המפעל. בשבועות הקרובים העובדים ינקטו בצעדים ארגוניים ובפעילות מחאה שתכלול, בין היתר, הפסקת פעילות בקווי הייצור ומניעת מעבר סחורות בשערי המפעל. יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, רמי גואטה: "לא יעלה על הדעת כי הידע ושיטות הייצור אשר עליהם עמלו מאות עובדים בישראל, יועברו לסין תוך הפקרת העובדים בארץ ללא רשת ביטחון כלכלית"

קרא עוד על בצל איומי הסגירה והפיטורים: עובדי ויסוניק בקרית גת התאגדו בהסתדרות ויוצאים למאבק על הבית >

יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד הנחה להרחיב לכל חלקי הארץ את הצעדים הארגוניים ברשות הארצית לכבאות והצלה

חדשות |

יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד הודיע לפני דקות אחדות לנציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי, על החרפת הצעדים הארגוניים ברשות הארצית לכבאות והצלה - והרחבתם לכל הארץ. זאת לאחר שאתמול הודיעה ההסתדרות על צעדים ארגוניים במחוז צפון, הודעה ממנה בחר שמחי להתעלם ולא לטפל בה באופן אישי.

קרא עוד על יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד הנחה להרחיב לכל חלקי הארץ את הצעדים הארגוניים ברשות הארצית לכבאות והצלה >

כ-100 עובדי מפעל מנצרת עילית יפתחו בשביתה לאחר שלא קיבלו את השכר לקראת החגים

חדשות |

ערב ראש השנה, משבר חמור במפעל "מג"מ בטיחות" מנצרת עילית המייצר טקסטיל וגומי לתעשייה הביטחונית: הנהלת המפעל לא הפרישה לקופות הפנסיה וקרנות ההשתלמות של העובדים במשך למעלה משנה, ואף לא שילמה להם את משכורות חודש אוגוסט. יו"ר ההסתדרות במרחב עמקים צפוני, ליאון פרץ: "לא נותרה בידינו ברירה אלא להשבית את המפעל, הנהלת החברה בחרה לפגוע בעובדיה הנאמנים בצורה מבזה ומחפירה"

קרא עוד על כ-100 עובדי מפעל מנצרת עילית יפתחו בשביתה לאחר שלא קיבלו את השכר לקראת החגים >

כ-100 עובדי מפעל "מג"מ בטיחות" שובתים לאחר שלא קיבלו שכר

חדשות |

כ-100 עובדי מפעל מג"מ בטיחות הממוקם באזור התעשייה ציפורי בנצרת עילית ומייצר טקסטיל וגומי לתעשייה הביטחונית, החלו היום (ב') בשביתה כוללת לאחר שלקראת תקופת החגים לא קיבלו לא קיבלו את משכורת חודש אוגוסט. הבוקר סגרו העובדים את שערי המפעל והפגינו במקום בדרישה להפסיק את הפגיעה האנושה בהם ובמשפחותיהם ערב ראש השנה.

קרא עוד על כ-100 עובדי מפעל "מג"מ בטיחות" שובתים לאחר שלא קיבלו שכר >