סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

שבוע שני לשביתת עובדי כלל ביטוח: מאבטחים מונעים מחברי הוועד להיכנס לבניין להמשך המו"מ

חדשות |

למרות ניסיונות ההנהלה לשבור את השביתה באמצעות עובדי קבלן, אלפי עובדי קבוצת כלל ביטוח ממשיכים להשבית את פעילותה באופן מלא זה השבוע השני. מאבטחים שהוצבו ברחבת הכניסה למטה החברה מנעו את כניסת חברי הוועד שהגיעו להמשך המו"מ. יו"ר הוועד רוני רז: "לא נפסיק לשבות עד אשר ההנהלה תשב להמשך המו"מ ותדון עמנו באופן כן וענייני בהסכם קיבוצי חדש"

קרא עוד על שבוע שני לשביתת עובדי כלל ביטוח: מאבטחים מונעים מחברי הוועד להיכנס לבניין להמשך המו"מ >

המשבר באמיליה קוסמטיקס: מאות עובדים הפגינו במחאה על פיטוריהם

חדשות |

מאות מעובדי מפעל אמיליה קוסמטיקס שבירוחם ולצדם חברי ועדים ותושבים מהאזור, הפגינו הבוקר (ד') בצומת ירוחם כחלק מהמאבק נגד הנהלת המפעל שסגרה את שעריו ומאיימת למעשה לפטר את 300 העובדים. מו"מ שנערך אל תוך הלילה בהובלת יו"ר ההסתדרות במרחב נגב מרכזי ארמונד לנקרי, עם הנהלת מפעל אמיליה קוסמטיקס - לא הניב תוצאות.

קרא עוד על המשבר באמיליה קוסמטיקס: מאות עובדים הפגינו במחאה על פיטוריהם >

עובדי התחזוקה בקריית עתידים בת"א החלו בשביתה

חדשות |

עשרות עובדי תחזוקה המבצעים עבודות שוטפות במתחם מגדלי המשרדים בצפון ת"א, שובתים משעות הבוקר. ברקע לשביתה: בחירת ההנהלה שלא לקדם את המו"מ להסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם. יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א-יפו, גרשון גלמן: "התעקשותה של חברה מצליחה לא לשפר את תנאי העסקתם של עובדיה המוחלשים מהווה ניצול ציני"

קרא עוד על עובדי התחזוקה בקריית עתידים בת"א החלו בשביתה >

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בבנק אגוד

חדשות |

ברקע לסכסוך: כוונת ההנהלה למכור את מניות הבנק ללא קיום היוועצות ומו"מ עם נציגות העובדים בנוגע להשלכות עסקת המכירה על גורלם. העובדים דורשים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ואת זכויותיהם הכלכליות, במקרה של העברת הבעלות בבנק, כמקובל במערכת הבנקאית במקרים אלו. יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד: "הניסיון לחמוק מאחריות כלפי עובדי הבנק, הוא לא רק צעד תמוה ולא מוסרי אלא מהווה הפרה בוטה של יחסי העבודה הקיבוציים". ראש חטיבת הבנקים בהסתדרות, מנחם מליק: "אנו מצפים לקיום משא ומתן ענייני ורציני כבר כעת, שתכליתו הגעה להסכם מוקדם עם נציגות העובדים, אשר יבטיח את ביטחונם התעסוקתי של עובדי הבנק ואת המשך קיומם של כל ההסכמים הקיבוציים החלים עליהם".

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בבנק אגוד >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בדן באר שבע

חדשות |

למרות שרק בחודש יולי האחרון נחתם בחברת התחבורה הציבורית הסכם קיבוצי היסטורי שהסדיר לראשונה את תנאי העסקת עובדיה, הנהלת החברה מסרבת למלא אחר חלקים נרחבים מההסכם. למרות ניסיונות ההסתדרות לפתור את הסוגיות שבמחלוקת, בפגישה שנערכה בין הצדדים בחרה ההנהלה להמשיך ולהתבצר בעמדותיה. יו"ר הוועד: "מבקשים שההנהלה תכבד את ההסכם שחתמה עמנו ותיתן לנו להמשיך להתפרנס בכבוד"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בדן באר שבע >