סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הכריז סכסוך עבודה כללי במשק

חדשות |

בישיבת בית נבחרי ההסתדרות שכינס היום (ג') יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אושר סכסוך עבודה כללי במשק בנושא הביטוח הסיעודי. יו"ר ההסתדרות: "אם נראה שפקידות האוצר מנסים לייצר איזשהו קיר – אנחנו ננפץ את הקיר הזה כמו שניפצנו אותו בפעמים קודמות. אם לא תהיה ברירה, יהיה מאבק ויהיה מאבק קשה. עדיין יש לי תקווה כי אני יודע ששר האוצר הוא אדם חברתי"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הכריז סכסוך עבודה כללי במשק >

סודהסטרים: ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברה ופנתה לביה"ד בגין פגיעה חמורה בהתארגנות

חדשות |

העילה לסכסוך: סירובה של סודהסטרים לפתוח במו"מ לגיבוש הסכם קיבוצי ראשון בחברה. במקביל פנתה ההסתדרות לביה"ד לעבודה בדרישה להפסיק את פגיעת החברה בהתארגנות. בין הסעדים המבוקשים: פיצוי כספי בסך מיליון שקל בגין הפגיעה בהתאגדות עובדים ראשונית. מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות: "הנהלת סודהסטרים והעומד בראשה – אדם ששכרו מתקרב לפי 200 משכרם של עובדות ועובדי הייצור - הכריזו מלחמה על עובדים שכל בקשתם היא לשפר את תנאי עבודתם ולהתפרנס בכבוד ".

קרא עוד על סודהסטרים: ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברה ופנתה לביה"ד בגין פגיעה חמורה בהתארגנות >

חדשות |

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל חברת התעופה אל על דוד מימון ונציגי הוועדים בחברה הגיעו הערב (א') להבנות בנוגע לסוגיות שהיו במחלוקת. המגעים בין הצדדים נערכו בהשתתפות יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל. הצדדים ישובו וייפגשו מחר (ב') בליווי הצוותים המשפטיים במטרה לעגן את ההבנות שהושגו בהסכם כולל שמביא לסיום המשבר בחברה. הנהלת החברה ועובדיה יפעלו בשיתוף פעולה על מנת להחזיר את העבודה בחברה לסדרה באופן מלא, לטובת ציבור הנוסעים וכלל עובדיה.

קרא עוד על >

עובדי SCD שבבעלות אלביט ורפאל פתחו בשביתה

חדשות |

הרקע לשביתה: מבוי סתום במו"מ מול הנהלת SCD להסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי. החברה הממוקמת במשגב מייצרת מערכות אופטיות לתעשייה האזרחית והצבאית. יואב קליין, יו"ר ההסתדרות במרחב כרמיאל: "אני קורא לחברה לחשוב שוב על עובדיה ולקוחותיה, להפגין אחריות ולמנוע משבר עמוק עוד יותר". אלון ברקוביץ', יו"ר הוועד: "על ההנהלה להתעשת ולשבת עמנו באופן מיידי למו"מ כן וענייני כדי שיחד נוכל להמשיך להצעיד את החברה קדימה"

קרא עוד על עובדי SCD שבבעלות אלביט ורפאל פתחו בשביתה >