סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

החל מיום א': צעדים ארגוניים בביה"ח אברבנאל

חדשות |

הצעדים יינקטו על רקע המחסור החמור באחיות במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, ולמרות שמשרד הבריאות לא הוסיף תקנים להם התחייב. אילנה כהן, יו"ר הסתדרות האחיות: "התקנים לא הועברו למרות ההתחייבות המפורשת שניתנה לנו, והאחיות פשוט קורסות. אני קוראת להנהלת משרד הבריאות וביה"ח לפתור את העניין לטובת המטופלים והמטפלים כאחד". יורי מרקמן מוועד האחיות והאחים בביה"ח: "נמנעת מאיתנו האפשרות לטפל בצורה איכותית ובטיחותית במטופלים"

קרא עוד על החל מיום א': צעדים ארגוניים בביה"ח אברבנאל >

צעדים ארגוניים בחברת נתיבי ישראל

חדשות |

כ-300 עובדי החברה הממשלתית האחראית לפיתוח תשתיות הכבישים בארץ יסיימו את יום העבודה בשעה 14:00, לאחר אסיפת הסברה שיערכו. העובדים מוחים בין היתר על סירוב ההנהלה לנהל עמם מו"מ לחידוש ההסכם הקיבוצי ועל פגיעה חד-צדדית הכוללת קיצוץ תקציב הרווחה לעובדים. יו"ר הוועד איריס פוקס: "לא נהיה יותר שחקנים על לוח של שח-מט, הגיע הזמן שנזכה להערכה לה אנו ראויים"

קרא עוד על צעדים ארגוניים בחברת נתיבי ישראל >

עובדי חברת הדלק טן ממשיכים במאבק על תנאי העסקתם

חדשות |

לאחר שהשביתו אתמול 15% מתחנות החברה ברחבי ארץ, עובדי חברת הדלק טן צפויים להחריף את צעדי המחאה ולשבש את העבודה בנקודות נוספות ברחבי הארץ. ברקע לצעדים הארגוניים: התנהלות חסרת תום לב של ההנהלה שהביאה למבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה. ועד העובדים: "הצעדים שבהם התחלנו הם רק ההתחלה והעובדים ימשיכו להיאבק על זכותם לשיפור תנאי העסקתם וביטחונם התעסוקתי"

קרא עוד על עובדי חברת הדלק טן ממשיכים במאבק על תנאי העסקתם >

עובדי תחנות הדלק טן ממשיכים בעיצומים

חדשות |

העובדים שמוחים על סירוב החברה לשפר את תנאיהם ולעגן את זכויותיהם בהסכם קיבוצי, יפגינו היום (א') במספר תחנות באזור הצפון. במקביל, הלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות פנתה במכתב אזהרה לחברה והתריעה פעם נוספת על התנהלות בלתי חוקית, המהווה פגיעה בהתאגדות. ובזמן שהעובדים נאבקים על זכויותיהם, הנהלת טן פועלת לאישור מענק בגובה חצי מיליון שקל למנכ"ל. יו"ר ועד הפעולה: "עובדי טן נחושים מתמיד וימשיכו להיאבק על זכויותיהם"

קרא עוד על עובדי תחנות הדלק טן ממשיכים בעיצומים >