דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

"ההסתדרות פועלת לחזק את התעשייה בזמן המלחמה"

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו סיירו במרחב חיפה וביקרו במפעל בזן, ברפאל ובנמל חיפה, שעושים לילות כימים כדי להמשיך לייצר בצל המלחמה. "באנו לומר שאנחנו מחזקים אתכם ומודים על העבודה סביב השעון לטובת עם ישראל. זה הזמן לשלב ידיים ולהירתם טובת הניצחון. ההסתדרות איתכם", אמר

קרא עוד על "ההסתדרות פועלת לחזק את התעשייה בזמן המלחמה" >

הערב: הרצאה און-ליין - להשפיע בזמן משבר

חדשות |

הערב: הרצאה און-ליין של שני פרץ קריב, מרצה בכירה בתחום הסטוריטלינג ותושבת העוטף. בהרצאתה תספר שני על ההתמודדות שלה ושל קרוביה: מהיכן שואבים כוחות וכיצד לנווט את הפחד ולהתנהל בחירום? ההרצאה מבית "לומדים ומתקדמים", מערך ההשכלה של ההסתדרות - תתקיים ביום רביעי, 1.11.23 בשעה 20:00. ההשתתפות ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש.

קרא עוד על הערב: הרצאה און-ליין - להשפיע בזמן משבר >

יו"ר ההסתדרות בפגישה עם אזרחים עובדי צה"ל

חדשות |

יו"ר ההסתדרות וצוותו ביקרו היום במרכז שיקום ואחזקה שבבסיס תל השומר, וקיבלו סקירה על הפעילות הענפה של עובדי המקום לטובת המאמץ המלחמתי: "אני מודה לכם על ההתגייסות המהירה, על העבודה מסביב לשעון ועל התמיכה בחיילים הלוחמים בשטח". בהמשך קיים ביקור חירום ברכבת ישראל ובחמ"ל אחים לנשק

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בפגישה עם אזרחים עובדי צה"ל >

עובדי ההסתדרות ברחבי הארץ ממשיכים לסייע

חדשות |

עובדות ועובדי ההסתדרות ברחבי הארץ ממשיכים בפעולות סיוע ותמיכה. במרחב ירושלים ארזו סלי ירקות עם תוצרת של חקלאי הדרום. במרחב גליל מערבי קיימו הרצאה על חוסן נפשי, לגמלאים. במרחב מרכז הגליל ביקרו עובדים, ואילו סגן יו"ר ההסתדרות פיני קבלו, יצא עם קבוצת מתנדבים, בהם חברי הסתדרות וגמלאים - לקטיף במושבי הדרום.

קרא עוד על עובדי ההסתדרות ברחבי הארץ ממשיכים לסייע >

פרויקט כביסה: כך נרתמה ההסתדרות לסייע למפונים עם הכביסה

חדשות |

בין שלל יוזמות הסיוע של עובדות ועובדי ההסתדרות בחודש האחרון, גם "פרויקט כביסה": סיוע למשפחות מפונות ולחיילים אשר שוהים בבתי מלון, עם הכביסה שלהם. "מתנדבים אוספים את הכביסה מבתי המלון, אנחנו במרחב דואגים לכבס אותה, ולאחר יום-יומיים מחזירים אותה נקייה, ריחנית ומקופלת באהבה", אומרת עו"ד אורנה נבון, שאחראית על הפרויקט במרחב ירושלים. הפרויקט מתקיים גם במרחב תל אביב-יפו ובמרחב העמקים.

קרא עוד על פרויקט כביסה: כך נרתמה ההסתדרות לסייע למפונים עם הכביסה >