דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

הערב: הרצאה אונליין: שימוש בבינה מלאכותית לכתיבת תוכן

חדשות |

כיצד מתנהל הקרב על דעת הקהל ברשתות החברתיות בימים אלה ובכלל? איך משפיעני רשת משפיעים עלינו? וכיצד יוצרים תמונות באמצעות בינה מלאכותית (AI)? בנושאים אלה ועוד תעסוק ההרצאה: שימוש יעיל בבינה מלאכותית לכתיבת תוכן ברשתות החברתיות, שתערך הערב. ההרצאה מבית "לומדים ומתקדמים", מערך ההשכלה של ההסתדרות - היא אונליין וללא תשלום.

קרא עוד על הערב: הרצאה אונליין: שימוש בבינה מלאכותית לכתיבת תוכן >

משירותי תפירה לחיילים ועד קטיף אבוקדו: בהסתדרות ממשיכים לסייע

חדשות |

החל משירותי תפירה ותיקון מדים של חיילים, ללא עלות, ועד סיוע בקטיף אבוקדו לחקלאי הדרום: עובדות ועובדי ההסתדרות ברחבי הארץ, ממשיכים להירתם למאמץ הלאומי. כך למשל, בסניף מרחב גליל מערבי בנהריה ארגנו ארוחת בוקר לקצינים ולקצינות. במרחב אשקלון הגיעו לבית האריזה "פרי אור" בעיר, והעניקו לעובדים שוקולד, כאות הערכה על עבודתם תחת אש. חבילות מתוקות הוענקו גם לחיילים באחד מבסיסי הדרום, ע"י עובדי מרחב נגב.

קרא עוד על משירותי תפירה לחיילים ועד קטיף אבוקדו: בהסתדרות ממשיכים לסייע >

יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות עם העדה הדרוזית

חדשות |

יו"ר ההסתדרות וצוותו נועדו עם ראש העדה הדרוזית ובכיריה, ביקרו במפעל של העדה המייצר מדים לצה"ל וניחמו את משפחתו של סא"ל סלמאן חבקה שנפל בקרבות ברצועה. בר-דוד: "יש בינינו חברות ארוכת שנים, ותפקידנו להמשיך ולתחזק את הקשר הזה. לא צריך היה לחוקק את חוק הלאום, ואני מבטיח לנסות לתקן את זה"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות עם העדה הדרוזית >

טקס ברית נערך במכון למנהיגות לתינוק של משפחה מהדרום

חדשות |

רגע משמח ולא שגרתי, הבוקר, במכון הבינלאומי למנהיגות של ההסתדרות: טקס ברית מילה נערך לתינוק עמיחי-זכריה, שהוריו, נוי ואריאל פסחוביץ' מאשקלון, מתארחים במכון מאז תחילת המלחמה. ענבל ג'וריני-פרץ, מנכ"לית המכון הבינלאומי, אמרה: "ההתרגשות בטקס הייתה גדולה. החיים יותר חזקים מהכל".

קרא עוד על טקס ברית נערך במכון למנהיגות לתינוק של משפחה מהדרום >

יו"ר ההסתדרות בסיור באופקים: "חודש אחרי מבינים שהגיבורים האמיתיים הם האזרחים וראשי הערים"

חדשות |

בר-דוד ביקר עם צוותו הבכיר במפעל טרה בנתיבות ונועד עם ראש עיריית אופקים: "אשרי הארץ שאלו אזרחיה. את הרוח הציונית שמנשבת אף אחד לא ינצח"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בסיור באופקים: "חודש אחרי מבינים שהגיבורים האמיתיים הם האזרחים וראשי הערים" >