הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי ראשון בחברת פרטנר

חדשות |

ההסכם יחול על כ-3,000 עובדים. בהסכם: תוספת שכר דיפרנציאלית, הגדלת בסיס ההפרשות לפנסיה והכפלת תקציב הרווחה למען העובדים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: " ההסכם הקיבוצי בפרטנר משלים את המהפכה בקרב חברות הסלולר הגדולות בישראל". מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי: "אני מברך על כך שבסופו של דבר הושג הסכם שמאזן בין צרכי העובדים, לבין צרכי החברה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברת פרטנר >

הסכם בין ההסתדרות לבין האוצר: גם עובדי הקבלן יקבלו מענק כספי

חדשות |

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ושר האוצר משה כחלון הסכימו על השוואת מעמדם של עובדי הניקיון והשמירה במגזר הציבורי לעובדים המועסקים בהעסקה ישירה, בכל הנוגע למתן מענקים חד-פעמיים. ההסכם סולל את הדרך למתן המענק עליו סוכם בהסכם המסגרת האחרון בין הצדדים, גם לעובדי הקבלן. יו"ר ההסתדרות: "ההסתדרות מחויבת להמשיך לפעול לקידום אוכלוסיות העובדים המוחלשות"

קרא עוד על הסכם בין ההסתדרות לבין האוצר: גם עובדי הקבלן יקבלו מענק כספי >

בעקבות הסכם עם ההסתדרות: ישראייר תמשיך להעסיק טייסים שהגיעו לגיל 65

חדשות |

בהתאם להסכם קיבוצי שנחתם בין ההסתדרות להנהלת ישראייר, חלק מהטייסים שולבו בתפקידי מפתח בחברה והיתר פרשו מרצון תמורת פיצויים מיטיבים. אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "אני מברך על כך שההסכם הקיבוצי יושם ושהצלחנו לשמור על מלוא זכויות הטייסים"

קרא עוד על בעקבות הסכם עם ההסתדרות: ישראייר תמשיך להעסיק טייסים שהגיעו לגיל 65 >

נחתם הסכם קיבוצי בחברת ההיי-טק טק מהינדרה

חדשות |

טק מהינדרה הינה חברה הודית אליה הועברו עובדי חטיבת שירותי הדיגיטל של קומברס. ההסכם כולל תוכנית פרישה מרצון של עובדים המעניקה להם פיצויים מוגדלים, תיקון עיוותי שכר ומנגנון שמירה על שכר העובדים במקרה של ניוד. יו״ר איגוד הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי: "יותר ויותר עובדים ומעסיקים בהיי-טק מבינים מהי הדרך הנכונה להסדיר את יחסי העבודה בענף" *** יו"ר ועד העובדים, עמיר בריגה: "ההנהלה הבינה שבשיתוף פעולה אפשר לעשות טוב לעובדים ולחברה ולהמשיך יחד לדרך של צמיחה"

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי בחברת ההיי-טק טק מהינדרה >

הסכם קיבוצי ראשון בכימדע מקבוצת כימיקלים לישראל

חדשות |

ההסכם קובע תוספת שכר משמעותית, מענקים, קרן השתלמות, הגדלת ימי החופשה ועוד. מפעל כימדע, הממוקם על גבול עזה, מייצר בין היתר כימיקלים לתחום המזון. יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב מאיר בביוף: "ההסכם ישפר באופן דרמטי את תנאי וזכויות העובדים שהתאגדו בהסתדרות לפני בסה"כ פחות משנה"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בכימדע מקבוצת כימיקלים לישראל >