סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

ביה"ד קבע לבקשת ההסתדרות כי סודהסטרים תחדול מיידית מהפגיעה בעובדיה

חדשות |

בהמשך לתביעה שהגישה אתמול (ב') ההסתדרות כנגד סודהסטרים על פגיעה בהתארגנות עובדיה, ובמקביל לבקשה נוספת שהוגשה היום לאור סדרה של מעשים חמורים נוספים שביצעה בינתיים הנהלת סודהסטרים, החליט בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע לפני זמן קצר להורות בצווים על הנהלת סודהסטרים לחדול בה באופן מיידי מהתנהלותה כלפי העובדים.

קרא עוד על ביה"ד קבע לבקשת ההסתדרות כי סודהסטרים תחדול מיידית מהפגיעה בעובדיה >

הופסקה העבודה במפעל סודהסטרים

חדשות |

עובדי מפעל סודהסטרים הסמוך לרהט פתחו הבוקר (ד') בצעדים ארגוניים במחאה על התנהלות ההנהלה. בין היתר חוסמים העובדים את שערי המפעל מפני הוצאת והכנסה של חומרי גלם.

קרא עוד על הופסקה העבודה במפעל סודהסטרים >

הצעדים הארגוניים בסודהסטרים נמשכים זה היום השני

חדשות |

עובדי מפעל סודהסטרים הסמוך לרהט ממשיכים את צעדיהם הארגוניים זה היום השני, במחאה על התנהלותה הכוחנית והפוגענית של הנהלת החברה. בשעה זו כ-200 עובדים חוסמים את שני שערי המפעל, ולא מאפשרים כניסה של סחורות אל המפעל והוצאה של תוצרת מוגמרת.

קרא עוד על הצעדים הארגוניים בסודהסטרים נמשכים זה היום השני >

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בכל המגזר הציבורי

חדשות |

יומיים לאחר שהכריז על כוונתו להחריף באופן משמעותי את הצעדים הארגוניים על רקע הפגיעה המתמשכת בעובדי רשות השידור והתאגיד, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע הבוקר (ב') על הכרזת סכסוך עבודה כולל במגזר הציבורי.

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בכל המגזר הציבורי >

צעדים ארגוניים ושיבושים צפויים באמישראגז

חדשות |

בהמשך לסכסוך העבודה ועל רקע המבוי הסתום במו"מ להסדרת זכויות העובדים, עובדי אמישראגז התריעו בפני הנהלת החברה על כוונתם לפתוח בצעדים ארגוניים מקיפים בכל רחבי הארץ *** במסגרת העיצומים צפויים שיבושים בפעילות החברה, המספקת גז לכ-280 אלף בתי אב בישראל. בין היתר: לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני בסניפי החברה, יושבת מערך גביית הכספים, יידחו קריאות לתיקונים ויופסקו הקמות בבניינים חדשים. יו"ר ועד העובדים הארצי באמישראגז: "ההנהלה ניצלה את האחריות שמגלים העובדים ולא הותירה בידינו ברירה אחרת. אנו תקווה כי החברה תתעשת ותפעל לפתור את המשבר ולמנוע את הפגיעה החמורה בעובדים ובצרכנים"

קרא עוד על צעדים ארגוניים ושיבושים צפויים באמישראגז >