סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

ההסתדרות מתריעה בפני הנהלת סודהסטרים: מו"מ בתום לב - או שנשבש את העבודה במפעל החברה בימים הקרובים

חדשות |

ברקע: סכסוך עבודה שהוכרז לפני כשבוע במפעל הייצור של החברה הסמוך לרהט, לאור התנהלותה של הנהלת סודהסטרים במהלך המו"מ. יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "אני קורא למנכ"ל סודהסטרים להתעשת ולהורות לאנשיו לשבת איתנו באופן מיידי לחידוש המו"מ". יו"ר ועד העובדים רוני ברקוביץ': "למרות כל ההתראות וניסיונות הגישור, הנהלת סודהסטרים עומדת איתנה בשלה ואינה מוכנה לשום פשרה"

קרא עוד על ההסתדרות מתריעה בפני הנהלת סודהסטרים: מו"מ בתום לב - או שנשבש את העבודה במפעל החברה בימים הקרובים >

מאבק עובדי חנ"י (חברת נמלי ישראל) מעלה הילוך: שביתה כללית בחברה

חדשות |

ברקע: מבוי סתום במו"מ להסכם קיבוצי חדש וצעדים חד צדדים של ההנהלה הפוגעים בזכויות העובדים. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "רשות החברות הממשלתיות החליטה למנוע מעובדי חנ"י את מה שמגיע לכל עובדי המגזר הציבורי, רק כדי למנף את כוחה מול העובדים במסגרת המו"מ על ההסכם הקיבוצי. מדובר בהתנהלות לקויה שאין לה מקום ביחסי עבודה קיבוציים"

קרא עוד על מאבק עובדי חנ"י (חברת נמלי ישראל) מעלה הילוך: שביתה כללית בחברה >

בעוד 5 ימים: שביתת הענק של אגד יוצאת לדרך

חדשות |

ביום ג' הקרוב (21/3) יפוג האולטימטום שהציב יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לפתרון המשבר באגד. כל קווי החברה ברחבי הארץ יפסיקו את פעילותם. הרקע למחלוקת: סחבת שנוקטים שרי התחבורה והאוצר במו"מ מול הנהלת אגד על הסכם סובסידיה חדש תוך יצירת מבוי סתום המונע אפשרות לחתום על הסכם קיבוצי בחברה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "בשעה שכל ענף ההיסעים בישראל ניצב על פי התהום, המדינה ממשיכה להפקיר את האינטרס הציבורי ולצפצף לא רק על אלפי נהגי אגד אלא על ציבור של מיליון וחצי נוסעים"

קרא עוד על בעוד 5 ימים: שביתת הענק של אגד יוצאת לדרך >

עובדי כלל ביטוח מחריפים את צעדיהם; היום ומחר לא יינתן שירות ללקוחות ולמעסיקים

חדשות |

בעקבות המשך המבוי הסתום ונוכח סירובה העיקש של הנהלת כלל ביטוח לקדם את המו"מ להסכם קיבוצי חדש בחברה, 4,000 עובדי כלל מחריפים את צעדיהם הארגוניים. לאור זאת, היום ומחר (ה') לא יתקיימו קבלות קהל בכל סניפי ומשרדי החברה ברחבי הארץ, לא יתקבלו שיחות במוקדי שירות הלקוחות ולא יינתן שירות למעסיקים.

קרא עוד על עובדי כלל ביטוח מחריפים את צעדיהם; היום ומחר לא יינתן שירות ללקוחות ולמעסיקים >

סכסוך עבודה ברשות השידור, בתאגיד השידור הציבורי, בשירות המדינה, שירות התעסוקה ובמוסד לביטוח לאומי

חדשות |

ההסתדרות שהכריזה היום על הסכסוך דורשת להגן על פרנסתם של עובדי רשות השידור, למנוע את תופעת עובדי הקבלן בתאגיד השידור ולמחות כנגד התקינה החסרה בתאגיד שנועדה לפגוע בהעסקת עובדים בהתאם להתחייבויות. הצעדים הארגוניים בשירות המדינה יימשכו ויוחרפו. ממחר (ב') מצטרפים לעיצומים גם עובדי רשות האכיפה והגבייה ותופסק גביית קנסות ופעילות ההוצאה לפועל

קרא עוד על סכסוך עבודה ברשות השידור, בתאגיד השידור הציבורי, בשירות המדינה, שירות התעסוקה ובמוסד לביטוח לאומי >