סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

כ-2,800 עובדי כלל ביטוח עוזבים את עמדותיהם במחאה על מבוי סתום במו"מ

חדשות |

בדקות אלו (10:00( כ-2,800 עובדי כלל ביטוח, על חטיבותיה השונות, עוזבים את עמדותיהם במטה החברה בקריית עתידים ת"א, ומצטרפים לאסיפת הסברה שמקיים ועד העובדים בחברה. העבודה בחברת כלל תופסק היום (א') לשעתיים כחלק מהצעדים הארגוניים שבהם פתחו העובדים, בעקבות המבוי הסתום אליו נקלעו הצדדים, נוכח סירובה העיקש של ההנהלה לחתום על הסכם קיבוצי חדש בחברה.

קרא עוד על כ-2,800 עובדי כלל ביטוח עוזבים את עמדותיהם במחאה על מבוי סתום במו"מ >

צעדים ארגוניים במשרד להגנת הסביבה

חדשות |

עובדי המשרד להגנת הסביבה ינקטו החל מהיום (ג') בשורת צעדים ארגוניים. זאת על רקע מבוי סתום במו"מ להסכם קיבוצי חדש, והחלטה צד-צדדית של הנהלת המשרד לשנות את חוזי ההעסקה של העובדים תוך פגיעה קשה בשכרם. סכסוך עבודה עקב הנושאים הנ"ל הוכרז בתחילת החודש (6.2.17).

קרא עוד על צעדים ארגוניים במשרד להגנת הסביבה >

העיצומים במשרד להגנת הסביבה יושהו; הצדדים ישובו לשולחן הדיונים

חדשות |

ההסתדרות וועד עובדי המשרד להגנת הסביבה מכבדים את בקשתו של השר להגנת הסביבה זאב אלקין להפסקת העיצומים בהם החלו לנקוט הבוקר עובדי המשרד. לפיכך ישובו העובדים לעבודה סדירה. ביום חמישי (2.3) תתקיים פגישה בין נציגי הוועד לשר אלקין ובו ידונו הצדדים בנושאים שבמחלוקת. לאחר הפגישה יתכנס הוועד ויחליט על המשך צעדיו.

קרא עוד על העיצומים במשרד להגנת הסביבה יושהו; הצדדים ישובו לשולחן הדיונים >

מאבק העוזרים המשפטיים: שביתת אזהרה בת יום אחד וכינוס מחאה ארצי

חדשות |

כ-650 העוזרים המשפטיים בכל הערכאות ישבתו מחר למשך יום אחד במחאה על ההתעמרות המתמשכת מצד הנהלת בתי המשפט ופגיעה בתנאי העסקתם. יו"ר הוועד, עו"ד שרית טוביס: "העוזרים המשפטיים, יד ימינם של השופטים, סובלים שנים מיחס משפיל מצד מעסיק שלא רואה בהם בני אדם המבצעים מלאכתם נאמנה ובתחושת שליחות. אנו נאבקים כדי להשיב את הצדק למערכת"

קרא עוד על מאבק העוזרים המשפטיים: שביתת אזהרה בת יום אחד וכינוס מחאה ארצי >

מאבק העוזרים המשפטיים מעלה הילוך: בדרך לבג"צ

חדשות |

כ-650 עוזרים משפטיים בכל ערכאות בתי המשפט קיימו היום (ה') שביתת אזהרה במחאה על ההתעמרות המתמשכת מצד הנהלת בתי המשפט והפגיעה בתנאי העסקתם. מאות עובדים משתתפים בשעה זו בכנס חירום ארצי של העוזרים המשפטיים שנערך בבית ההסתדרות. יו"ר הוועד, עו"ד שרית טוביס, על הכרעת בית הדין הארצי בנוגע להגבלת תקופת ההעסקה של העוזרים המשפטיים: "בהחלטה משותפת של הוועד וההסתדרות נפנה לבג"צ"

קרא עוד על מאבק העוזרים המשפטיים מעלה הילוך: בדרך לבג"צ >