סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

סכסוך עבודה בחברת התחבורה הציבורית דן באר שבע

חדשות |

ברקע לסכסוך: סירוב ההנהלה להיכנס למו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה, העסקת הנהגים באופן שעובר על חוקי התעבורה, קיצוץ בשעות ופגיעה בשכר העובדים ויחס משפיל למבקרי הגבייה. יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "חברת דן באר שבע מתנהלת מיומה הראשון באי-סדר מוחלט תוך אנרכיה ניהולית קשה. אם לא יחול שינוי בימים הקרובים ניאלץ לנקוט בצעדים ארגוניים"

קרא עוד על סכסוך עבודה בחברת התחבורה הציבורית דן באר שבע >

סכסוך עבודה בחברת XURA (לשעבר קומברס)

חדשות |

ברקע לסכסוך בחברת ההייטק: מבוי סתום במו"מ להסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי והחלטה חד-צדדית של ההנהלה על שינוי מבנה ארגוני מהותי הכולל פיטורים המוניים. יו"ר ועד זורה, ירון דקל: "למרות הנכונות והרצון האמיתיים שלנו לשיתוף פעולה, ההנהלה מתקדמת עם יישום תוכנית התייעלות אגרסיבית שתשלח הביתה עשרות עובדים. זוהי מלחמה על הבית שלנו ועל עתידנו וביטחוננו התעסוקתי. לא נהסס לנקוט בצעדים ארגוניים"

קרא עוד על סכסוך עבודה בחברת XURA (לשעבר קומברס) >

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת שלמה ביטוח

חדשות |

הסכסוך מוכרז כחצי שנה לאחר שבית הדין לעבודה מתח ביקורת חריפה על ניסיונה של שלמה ביטוח לסכל את ההתארגנות הראשונית והטיל עליה חובת פיצוי בגובה חצי מיליון שקל בגין הפגיעה בהתאגדות. בין העילות לסכסוך: סחבת במו"מ לחתימת הסכם קיבוצי ראשון בחברה וצעדים שרירותיים שנוקטת החברה כנגד העובדים והוועד, בניסיון להביא לפגיעה בכוחם הארגוני.

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת שלמה ביטוח >

נמשך מאבק המנופאים: ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה

חדשות |

הסכסוך הוכרז על רקע המבוי הסתום במו"מ להסדרת תנאי העסקתם של כ-1,200 המנופאים בכל אתרי הבנייה בארץ. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסתדרות מחויבת להמשיך ולהגן על אוכלוסיית פועלי הבניין והמנופאים. לא ניתן יד להמשך אוזלת היד מצד המדינה בתחום הבטיחות בענף". יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל: "תנאי ההעסקה של המנופאים קשים מנשוא, האכיפה בתחום מצד המדינה חסרה עד לא קיימת וכבר באה לידי ביטוי באובדן חיי אדם"

קרא עוד על נמשך מאבק המנופאים: ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה >

הוכרז סכסוך עבודה בקצא"א

חדשות |

ברקע לסכסוך, החל על כ-350 עובדי קו צינור אילת-אשקלון: פקיעת חוק הזיכיון מכוחו פועלת החברה, מבלי שתוסדר השמירה על זכויות העובדים לאחר השינוי שהיא עתידה לעבור. יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, רמי גואטה: "כלל הגורמים האחראים מפקירים לחלוטין את ההון האנושי של קצא"א, שהוא החשוב ביותר לתפקודה. לא נהסס לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להבטיח את זכויות העובדים"

קרא עוד על הוכרז סכסוך עבודה בקצא"א >