סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

הוכרז סכסוך עבודה בחברת SCD

חדשות |

הרקע לסכסוך: מבוי סתום במו"מ מול הנהלת SCD להסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי ראשון. החברה הממוקמת במשגב מצויה בבעלות אלביט ורפאל ומייצרת מערכות אופטיות ומערכות לייזר.

קרא עוד על הוכרז סכסוך עבודה בחברת SCD >

סכסוך עבודה הוכרז בשלמה חברה לביטוח

חדשות |

הרקע לסכסוך: התעלמות הנהלת החברה מהודעת היציגות ששלחה אליה ההסתדרות לפני מספר שבועות, לצד הפרעה בלתי חוקית להתארגנות העובדים. יו"ר ועד הפעולה, ורד כרמון: "אני קוראת להנהלת החברה להתעשת ולכבד את רצון עובדיה במקום לדחוק אותנו לצעדים ארגוניים"

קרא עוד על סכסוך עבודה הוכרז בשלמה חברה לביטוח >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בפרקליטות המדינה

חדשות |

הרקע לסכסוך: כוונת משרד המשפטים לפצל כבר בסוף החודש את פרקליטות מחוז ת"א לצורך הקמת פרקליטות מחוז מרכז. למרות שהמהלך ישנה משמעותית את תנאי העסקת העובדים, הוא נעשה באופן חד-צדדי. עו"ד לימור פלד, יו"ר ארגון פרקליטי המדינה: "אנו עדיין מקווים כי ניתן יהיה להגיע להסכמות שייתרו את הסכסוך ואת הצעדים הארגוניים"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בפרקליטות המדינה >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה באמדוקס

חדשות |

הרקע: סירובה העיקש של הנהלת אמדוקס להיכנס למו"מ עם ההסתדרות והעובדים להסדרת תנאי ההעסקה בחברה בהסכם קיבוצי ראשון. אורי פנחסי, יו״ר הוועד: "דווקא בהיי-טק, תחום בו ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר, נדרש שיתוף פעולה בין ההנהלה לעובדים. חבל שהנהלת אמדוקס מצפצפת על החוק - אנחנו לא נוותר וניאבק על זכויותינו"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה באמדוקס >