סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

המשבר ברשות הכבאות: יו"ר ההסתדרות הנחה את הכבאים להימנע מלשמש כמוקדנים

חדשות |

בתום הערכת מצב מיוחדת ולאור התנכלות נציב הכבאות לעובדיו, החליט יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ליישם הסכם שנחתם בעבר הקובע כי לוחמי האש לא יעבדו כמוקדנים. יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד הנחה את הכבאים לחדול מביצוע משמרות במוקד והודיע על שורה של צעדים ארגוניים בהם: שיבוש פעילויות הקורסים וההכשרות, מדור בטיחות האש ורישוי העסקים

קרא עוד על המשבר ברשות הכבאות: יו"ר ההסתדרות הנחה את הכבאים להימנע מלשמש כמוקדנים >

ועדי העובדים של קבוצת הבינלאומי התכנסו בהסתדרות במחאה על ההתדרדרות במערכת יחסי העבודה

חדשות |

ראשי הוועדים של הבנקים והחברות מקבוצת הבינלאומי נפגשו על מנת לגבש חזית אחידה על רקע התנהלות הנהלת הקבוצה והפגיעה בעובדים. ראש חטיבת הבנקים בהסתדרות המעו"ף, עו"ד מנחם מליק: "ההסתדרות ניצבת לימינם של ועדי העובדים ולא תהסס להוביל יחד עמם צעדים לשמירה על זכויותיהם"

קרא עוד על ועדי העובדים של קבוצת הבינלאומי התכנסו בהסתדרות במחאה על ההתדרדרות במערכת יחסי העבודה >

שמים סוף לתאונות במקומות העבודה: סכסוך עבודה כללי במשק

חדשות |

הנהגת ההסתדרות והוועדה לתיאום וביצוע אישרו לפני זמן קצר לבקשתו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן סכסוך עבודה כללי במשק בנושא הבטיחות בעבודה. בית נבחרי ההסתדרות יתכנס מחר לאישור הסכסוך. הסכסוך הינו לנוכח המספר הגדול של ההרוגים והפצועים בתאונות עבודה. ההסתדרות דורשת הסכם מול כלל הגורמים הרלבנטיים שיכלול שורת אמצעים לשמירה והגנה על זכות העובדים לעבודה בטוחה. יו"ר ההסתדרות מתח ביקורת חריפה על המדינה: "חיי העובדים נתפסים כחסרי ערך ונתקלים בחומה של אדישות. עוד ועוד עובדים נופלים למותם בהרג מיותר שאפשר למנוע בקלות, אך לצערי המדינה ממשיכה להתנהל כאילו לא איכפת לה מהנושא"

קרא עוד על שמים סוף לתאונות במקומות העבודה: סכסוך עבודה כללי במשק >

ניסנקורן: "ההסתדרות לא תתפשר על חיי אדם. שביתה כללית במשק החל מיום ד' 7 בנובמבר"

חדשות |

באירוע סולידריות ענק בו השתתפו אלפי חברי וראשי ועדים, ראשי מרחבים ואיגודים מקצועיים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי הארגון, הודיע יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן כי ב-7.11 תחל שביתה כוללת במשק בסוגיית הבטיחות במקומות העבודה *** "זו תהיה שביתה קשה, כי על חיי אדם לא מתפשרים. נשבות עד שיפתרו את הבעיה, ובמחיר קטן הממשלה יכולה לפתור את זה"

קרא עוד על ניסנקורן: "ההסתדרות לא תתפשר על חיי אדם. שביתה כללית במשק החל מיום ד' 7 בנובמבר" >

עובדי נס טכנולוגיות בעיריית ירושלים החלו בשביתה; הנהלת נס זימנה לשימוע שלושה חברי ועד

חדשות |

כחלק מהשביתה, המגובה על ידי ההסתדרות ונתמכת ע"י ועד העירייה, לא ניתנים שירותי מחשוב, תמיכה, מערכות מידע ותקשורת לכל העירייה ויחידותיה השונות. חברי ועד נס המועסקים בביה"ח הדסה ובעירייה זומנו לשיחות שימוע. יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דניאל בונפיל: "הנהלת נס מנסה בכל הכוח לסכל את התארגנות העובדים באמצעות הפחדות ביריוניות. אנחנו לא נוותר וניאבק יחד עם העובדים על עתידם התעסוקתי"

קרא עוד על עובדי נס טכנולוגיות בעיריית ירושלים החלו בשביתה; הנהלת נס זימנה לשימוע שלושה חברי ועד >