סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בבנק אוצר החייל

חדשות |

שבוע בלבד לאחר הכרזת סכסוך העבודה בחברת מתף, שאחראית בין היתר, על כל טכנולוגיות המידע בכל הבנקים של קבוצת הבינלאומי, בהם הבנק הבינלאומי, בנק אוצר החייל, בנק מסד, יו-בנק ופאג"י, יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד, הודיע הערב (ד') על סכסוך עבודה בבנק אוצר החייל. ברקע לסכסוך: כוונת ההנהלה למזג את בנק אוצר החייל לתוך הבנק הבינלאומי ולערוך שינויים מבניים בחברה באופן חד צדדי. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מברך על בלימת המיזוג של בנק אגוד ומזרחי טפחות ואומר הערב: "כל מהלך שעלול להגדיל את הריכוזיות בעולם הבנקאי בישראל אינו לטובת הצרכן. המקרה שאנו רואים כעת בבנק אוצר החייל והבינלאומי, עם הוכחות ברורות לכך שהבנק נמנע מלמסור פרטים על תכניתו למיזוג, צריך להדליק נורות אדומות לכולם"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בבנק אוצר החייל >

ביום א' יושבת כל מערך מקצועות הבריאות ברחבי הארץ

חדשות |

בין העובדים השובתים: פיזיותרפיסטים, תזונאיות, קלינאיות תקשורת, מרפאים בעיסוק, ועובדים נוספים. הרקע לשביתה: מחסור חמור בתקנים להעסקת עובדים בסקטור הפארא רפואי שהביא להתרחבות צורות העסקה פוגעניות, ולפגיעה חמורה בעובדים ובאיכות השירות לציבור. יו"ר איגוד עובדי מקצועות הבריאות בהסתדרות, אלי גבאי: " אנשי מקצועות הבריאות נמצאים היום במצב בלתי אפשרי שמעמת אותם לא רק עם עומס עבודה חריג ודפוסי העסקה נצלניים, אלא גם עם דילמות אתיות ומוסריות קשות. עד עכשיו עשינו הכול כדי להימנע מצעדים ארגוניים אך לא ניתן להמשיך כך יותר. המערכת הגיעה למצב קריסה"

קרא עוד על ביום א' יושבת כל מערך מקצועות הבריאות ברחבי הארץ >

הוכרז סכסוך עבודה ברשת אורט

חדשות |

בעקבות שורת צעדים אשר פוגעים בזכויות עובדי המנהלה ברשת החינוך והפרת הסכמים קיימים, ההסתדרות אישרה הכרזה על סכסוך עבודה באורט. יו"ר ועד עובדי אורט, חיים אלגריסי: "מצפים מהנהלת אורט לכבד את עובדיה ואת ההסכמים הקיימים ולחזור בה במיידי מהתנהלותה החד-צדדית. לא נהסס לנקוט בצעדים ארגוניים אשר יוחרפו במידת הצורך על מנת להבטיח את זכויות עובדי אורט"

קרא עוד על הוכרז סכסוך עבודה ברשת אורט >

הוכרז סכסוך עבודה בתנועת הצופים

חדשות |

יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד הודיע להנהלת הצופים על הכרזת הסכסוך בעקבות הסחבת המכוונת מצדה במו"מ להסכם קיבוצי ראשון. בר-דוד מסר: "ההסתדרות תספק גיבוי ותמיכה מלאים לעובדי הצופים במאבקם להבטחת זכויותיהם". יו"ר ועד הפעולה נועה רפאלי: "במקום לשמש דוגמה ולקיים דיאלוג מכבד עם העובדים, בוחרת הנהלת התנועה להתעלם ממאות העובדים שהביעו את רצונם בשינוי. העובדים והוועד נחושים להגיע להסכם עוד לפני מפעלי הקיץ"

קרא עוד על הוכרז סכסוך עבודה בתנועת הצופים >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בפלאפון

חדשות |

ברקע לסכסוך: הכוונה לבצע שינויים ארגוניים בחברת פלאפון, לרבות מיזוג ואיחוד פעילויות עם חברת האם בזק או החברות הבנות שלה, תוך השלכות קריטיות על העובדים. יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "קורא להנהלות לנהוג בהגינות כלפי העובדים, תוך כיבוד ההסכמים. ההסתדרות לא תשלים עם שום שינוי שיכול להוות תמריץ לפגיעה בעובדים". יו"ר ועד עובדי פלאפון, ברק לוי: "כל שינוי משמעותי במבנה הקבוצה לא ייצא לפועל במידה והדברים יתבצעו באופן חד-צדדי. הוועד עוקב אחרי ההתפתחויות בנושא ומוכן לכל תרחיש".

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בפלאפון >