סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

עובדי העיתון החרדי "יום ליום" ישבתו במחאה על הפגיעה בזכויותיהם

חדשות |

עובדי המטה והמנהלה המאוגדים בהסתדרות יחלו בהשבתת העיתון מהשעה 12:00 על רקע שורה של פגיעות משמעותיות בתנאי העסקתם ובזכות ההתארגנות שלהם. מההסתדרות נמסר: "אנו דורשים שזכויות העובדים ישולמו להם במלואם וההנהלה תחדל מיידית מהפגיעה בהם. לא נהסס להחריף את הצעדים הארגוניים ככל שיידרש"

קרא עוד על עובדי העיתון החרדי "יום ליום" ישבתו במחאה על הפגיעה בזכויותיהם >

שביתה בנציגות המשפטית בבית הדין לעררים בירושלים

חדשות |

ברקע לסכסוך העבודה: התעלמות שיטתית של הנהלת רשות האוכלוסין וההגירה מבקשות העובדים לתת מענה לפגיעה הקשה שנגרמת כתוצאה מהמחסור החמור בכוח אדם בנציגות המשפטית. יו"ר איגוד המשפטנים בהסתדרות, עו"ד יצחק (יִצִי) גורדון: "עומס העבודה הרב שמוטל על המשפטניות בבית הדין לעררים מביא לקריסתו של המערך, לפגיעה חמורה בתנאי העובדות ולהשלכות קשות על השירות שניתן לציבור השוהים והאזרחים במדינה. לעובדות לא נותרה ברירה אחרת"

קרא עוד על שביתה בנציגות המשפטית בבית הדין לעררים בירושלים >

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בשטראוס מים

חדשות |

הסכסוך הוכרז בין היתר על רקע שורת שינויים חד צדדיים שבהם נוקטת ההנהלה ללא מו"מ עם נציגות העובדים. יו"ר הוועד אלי באטה: "מזה תקופה ארוכה שאנו עדים להתנהלות הפוגעת של ההנהלה בעובדים מכל הסקטורים. ההכרזה על הסכסוך היא האמצעי האחרון שלנו לשנות את פני הדברים"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בשטראוס מים >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בסלקום

חדשות |

הרקע לסכסוך: מבוי סתום במו"מ לחתימה על הסכם קיבוצי חדש. יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק: "קורא להנהלה לגלות רצינות והתמדה במו"מ עד לחתימה על ההסכם להסדרת זכויות העובדים". יו"ר ועד עובדי סלקום: "לא אתן להנהלת סלקום להחזיר אותנו לימים האפלים בחברה בהם לא היה קיים ועד ואלפי עובדים חששו מדי יום לביטחונם התעסקותי ולתנאי השכר שלהם"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בסלקום >

שביתה בחברה לשירותי איכות הסביבה בנאות חובב

חדשות |

כ-150 עובדי החברה לשירותי איכות הסביבה יפתחו בעוד זמן קצר בשביתה כללית במסגרתה לא יבצעו קליטה, השמדה והטמנה של פסולת מסוכנת באתר החברה בנאות חובב, למעט מקרים חירום דחופים בלבד.

קרא עוד על שביתה בחברה לשירותי איכות הסביבה בנאות חובב >