דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

מחר: יריד "תוצרת הארץ" בנמל ת"א

חדשות |

מחר, יום שישי, יריד "תוצרת הארץ" נוסף ייערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב. זהו שיתוף פעולה של ההסתדרות עם ארגון העובדים הארצי של קק"ל, כדי לתמוך ולסייע לחקלאים ולבעלי עסקים מהדרום ומהצפון. במהלך היריד יהיה גם שידור חי בערוץ 24 עם ירון אילן, עם אורחים מוזיקליים, בהם ארקדי דוכין, ולרי חמתי ורגב הוד.

קרא עוד על מחר: יריד "תוצרת הארץ" בנמל ת"א >

יו"ר ההסתדרות סייר במרחב העמקים: "אני מרגיש פה את הציונות, החברות והמקצועיות"

חדשות |

במהלך הסיור ביקרו ארנון בר-דוד וצוותו במחנה הרדוף ובמועצה אזורית בוסתן אל מרג'. יו"ר ההסתדרות נפגש עם ועדי עובדים בעפולה ובבית שאן ושמע מהם על עבודתם בצל הלחימה. יו"ר ההסתדרות: "השותפות וההתגייסות לטובת החברה הישראלית, הצבא והמפונים מחממת את הלב"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות סייר במרחב העמקים: "אני מרגיש פה את הציונות, החברות והמקצועיות" >

ביום שישי נערך יריד "תוצרת הארץ" לתמיכה בחקלאים

חדשות |

ביום שישי נערך בנמל תל אביב, יריד "תוצרת הארץ" שאורגן ע"י ההסתדרות וארגון העובדים הארצי של קק"ל. זאת, כדי לתמוך ולחזק חקלאים ובעלי עסקים מהדרום ומהצפון. גם שבוע קודם לכן נערך יריד מסוג זה, בשיתוף פעולה בין שני הגופים.

קרא עוד על ביום שישי נערך יריד "תוצרת הארץ" לתמיכה בחקלאים >

יריד "עוטף וצפון" חוזר לקאנטרי ברעננה

חדשות |

יריד "עוטף וצפון" נוסף יתקיים בסניף רשת הקאנטרי ברעננה. מדובר ביוזמה של ההסתדרות יחד עם פורום העצמאים והפרילנסרים ועם רשת הקאנטרי מבית ההסתדרות, במטרה לתמוך ולחזק חקלאים ובעלי עסקים קטנים מיישובים בדרום, בעוטף ובצפון. היריד ייערך ביום שישי, 29.12.23 בשעות 9:00-14:00 בקאנטרי רעננה, בכתובת: רחוב הסדנא 15.

קרא עוד על יריד "עוטף וצפון" חוזר לקאנטרי ברעננה >

מחר: יריד "עוטף וצפון" בקאנטרי ברעננה

חדשות |

מחר, יום שישי, 29.12.23 - ייערך יריד "עוטף וצפון" בסניף רשת הקאנטרי ברעננה. מדובר ביוזמה של ההסתדרות יחד עם פורום העצמאים והפרילנסרים ועם רשת הקאנטרי מבית ההסתדרות, במטרה לתמוך ולחזק חקלאים ובעלי עסקים קטנים מיישובים בדרום, בעוטף ובצפון. היריד ייערך בשעות 9:00-14:00 בקאנטרי, בכתובת: רחוב הסדנא 15 רעננה.

קרא עוד על מחר: יריד "עוטף וצפון" בקאנטרי ברעננה >