דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

יו"ר ההסתדרות נפגש עם העובדים בשדרות: "אתם פאר התעשייה הישראלית"

חדשות |

בסיור שכלל ביקור במפעלים של שטראוס ואסם-נסטלה, שוחח יו"ר ההסתדרות עם העובדים שממשיכים לשמור על פסי הייצור פעילים חרף מטחי הטילים שנמשכים כבר 40 ימים. בנוסף ביקר בתחנת משטרת שדרות שהייתה אחד ממוקדי הלחימה הקשים ב-7.10

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות נפגש עם העובדים בשדרות: "אתם פאר התעשייה הישראלית" >

יוזמות השבוע במרחבים: ארוחה ללוחמים ותספורות למפונים

חדשות |

מאז פרוץ המלחמה לפני כחודש וחצי, עובדות ועובדי ההסתדרות בכל הארץ יוזמים מדי יום פעילויות סיוע, עידוד ותמיכה בכוחות הביטחון וההצלה, במשפחות המפונות, בגמלאים ועוד. בין הדברים שנעשו בימים האחרונים: במרחב אשדוד ארגנו ארוחת ערב ומופע שירה ללוחמים שהגיעו לכמה שעות של הפוגה. ובמרחב נתניה יחד עם ועד עובדי מכון וינגייט, ארגנו תספורות וטיפולי יופי לתושבים מפונים. בנוסף, יצאו יחד עם גמלאים, לקטיף עגבניות שרי.

קרא עוד על יוזמות השבוע במרחבים: ארוחה ללוחמים ותספורות למפונים >

איך נשמור על זכויות פנסיוניות גם בתקופת המלחמה?

חדשות |

הוציאו אתכם לחל"ת בגלל המלחמה? כדאי לדעת שהפסקת ההפרשות הפנסיוניות עלולה לפגוע ברצף הזכויות הפנסיוניות שלכם ובכיסויים הביטוחיים שלכם לנכות ומוות. אגף הפנסיה בהסתדרות פועל, ככל שניתן, מול מעסיקים, ליישום הסדרים בתקופת החל"ת/הפחתת השכר, שיבטיחו שהזכויות הפנסיוניות של העובדים לא ייפגעו. גם אם אתם עדיין לא מאוגדים בהסתדרות, יש כמה טיפים שכדאי לכם לדעת כדי לשמור על הפנסיה

קרא עוד על איך נשמור על זכויות פנסיוניות גם בתקופת המלחמה? >

היום: יריד "עוטף וצפון" בראשל"צ. מחר בחולון

חדשות |

בואו לתמוך ולחזק את החקלאים ואת בעלי העסקים הקטנים מיישובי העוטף והצפון, וגם ליהנות מתוצרת בוטיק איכותית - ביריד "עוטף וצפון" שנערך בשעה זאת בסניף רשת הקאנטרי בראשון לציון. היריד יתקיים היום (ה') עד השעה 18:00, ומחר (ו') בסניף הקאנטרי בחולון מ-9:00 ועד 15:00. הירידים הינם יוזמה של ההסתדרות, בשיתוף עם פורום העצמאים והפרילנסרים ורשת הקאנטרי - שניהם מבית ההסתדרות. בין התוצרת שמוצעת למכירה: ירקות ופירות, גבינות, יינות וליקרים, שמן זית, כנאפה ובאקלווה, שוקולד, דבש, תמרים, חלווה, מוצרי קוסמטיקה, סבונים ותכשיטים.

קרא עוד על היום: יריד "עוטף וצפון" בראשל"צ. מחר בחולון >

יו"ר ההסתדרות בפגישה עם בכירי משרד הביטחון והוועדים: "מדובר במצוינות במגזר הציבורי"

חדשות |

במהלך הביקור שנערך בבסיס הקריה בתל אביב הציגו אנשי המשרד את תפקוד המערכת, האתגרים ואת המסקנות הראשוניות מ-40 ימי המלחמה *** יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "יש פה הון אנושי נדיר, מודה לכם על ההירתמות המוחלטת מאותה שבת ארורה ועד עתה. יש לנו מדינה עם משק חזק, ובכוחות משולבים נמגר את הרוע"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בפגישה עם בכירי משרד הביטחון והוועדים: "מדובר במצוינות במגזר הציבורי" >