דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

על רקע המלחמה: מעל 70% מהישראלים יסכימו לשלם יותר עבור תוצרת הארץ

חדשות |

כך קובע סקר חדש של רשות ההסתדרות לצרכנות שבדק את השפעות המלחמה על הרגלי הצריכה של הישראלים *** ומה לגבי אירועי הקניות המקוונים בנובמבר? יותר ממחצית מהישראלים יעדיפו לרכוש דרך אתרים ישראלים *** מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות, עו"ד ירון לוינסון: "הישראלים מבינים, במיוחד בעת הזו, שקניית מוצרים מתוצרת הארץ, בין אם בחנויות או און-ליין, מסייעת לחזק את המשק, לשמור על מקומות העבודה בישראל ואף לייצר מקומות עבודה חדשים"

קרא עוד על על רקע המלחמה: מעל 70% מהישראלים יסכימו לשלם יותר עבור תוצרת הארץ >

יו"ר ההסתדרות ביקר פצועים באיכילוב: "אתם בידיים הטובות של מערכת הבריאות הישראלית"

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש עם מנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו, שוחח עם נציגי ועדים ועובדים – ושמע מהם על ההתמודדות של המוסד הרפואי עם מצב החירום. מוקדם יותר נועד עם ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וביקר בחמ"ל העירוני

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות ביקר פצועים באיכילוב: "אתם בידיים הטובות של מערכת הבריאות הישראלית" >

שאלות ותשובות בנושא זכאות לדמי אבטלה עקב הוצאה לחל"ת

חדשות |

מה קורה אם המעסיק הוציא אתכם לחל"ת בשל מצב המלחמה? והאם ניתן לקבל דמי אבטלה רטרואקטיבית? שאלות ותשובות נפוצות על זכאות לדמי אבטלה עקב הוצאה לחל"ת

קרא עוד על שאלות ותשובות בנושא זכאות לדמי אבטלה עקב הוצאה לחל"ת >

יו"ר ההסתדרות לראשי המרחבים: "הקמתם חמ"לים אזרחיים ברמה הגבוהה ביותר"

חדשות |

"קשה להסביר את העוצמה האדירה של פעילות ההסתדרות בכל הארץ", כך אמר הבוקר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בישיבת הנהגה מורחבת שעסקה בפעילות מרחבי ההסתדרות עד כה, במלחמת "חרבות ברזל". בישיבה השתתפו ראשי מרחבים מכל הארץ, עובדי מרחבים וחברי הנהגה. "הוקמו כ-26 חמ"לים אזרחיים ברמה הגבוהה ביותר. מרגישים את ההסתדרות בשטח. כולנו שותפים למאמץ", אמר יו"ר ההסתדרות.

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות לראשי המרחבים: "הקמתם חמ"לים אזרחיים ברמה הגבוהה ביותר" >

עובדי מרחב השפלה יצאו לחזק את משפחות החטופים שצועדות לירושלים

חדשות |

עובדי מרחב השפלה בהסתדרות בשיתוף עם ועדים ועובדים מהאזור, ובהובלת יו"ר המרחב משה ארבלי - יצאו לפני זמן קצר לעבר משפחות החטופים שצועדות לירושלים, בזעקה לשחרר את יקיריהן עכשיו. עובדי ההסתדרות, יחד עם ועדים ועובדים ממפעל "נשר", מחברת "תעבורה", מקריית הממשלה ומהרשויות המקומיות - עמדו בצדי הכביש, חיבקו את המשפחות והביעו תמיכה במאבקן להשבת בני משפחותיהן החטופים, במהרה ובשלום.

קרא עוד על עובדי מרחב השפלה יצאו לחזק את משפחות החטופים שצועדות לירושלים >