דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

יו"ר ההסתדרות: "כולנו ניקח חלק בתקומה המחודשת ובשיקום המדינה"

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ביקר במטה הראשי של חברת החשמל וחיזק את העובדים שאיבדו ארבעה מחבריהם מאז פרצה המלחמה. בהמשך הסיור במרחב ראשון לציון, בהובלת יו"ר המרחב דוד ראובן, נועד בר-דוד עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ושיבח את התנהלות העירייה ועובדיה בשעת החירום. "אתם עוצמה אדירה שמסייעת לכוח וללכידות של הצבא", אמר בר-דוד לאזרחים עובדי צה"ל בבסיס צריפין

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות: "כולנו ניקח חלק בתקומה המחודשת ובשיקום המדינה" >

עובדי מרחב ירושלים נשאו את שלטי החטופים, בהם בנו של חברם

חדשות |

עובדי ההסתדרות במרחב ירושלים בראשות דני בונפיל, מקדמים יוזמות סיוע שונות ומגוונות מאז פרוץ המלחמה. בין היתר, עבור כוחות הביטחון, החקלאים, המשפחות המפונות ועוד. בימים האחרונים הפעילות של עובדי המרחב הייתה בעלת היבט קרוב ואישי: העובדים יצאו לרחובות ירושלים ונשאו צילומים של החטופים בעזה, בהם של רום ברסלבסקי, שאביו עובד במרחב. מי ייתן וכל החטופים ישובו במהרה ובשלום לבתיהם.

קרא עוד על עובדי מרחב ירושלים נשאו את שלטי החטופים, בהם בנו של חברם >

ההסתדרות תקיים ירידי "עוטף וצפון" ברשת הקאנטרי

חדשות |

ההסתדרות ממשיכה במהלכים החיזוק והתמיכה בחקלאים ובבעלי העסקים הקטנים תושבי העוטף והצפון, ותקיים השבוע שלושה ירידי מכירה של תוצרת איכותית מהאזורים הללו. זאת, בשיתוף עם פורום העצמאים והפרילנסרים ועם רשת הקאנטרי - שניהם מבית ההסתדרות. השבוע יתקיימו "ירידי עוטף וצפון" בסניפי הקאנטרי ברעננה, בראשון-לציון ובחולון.

קרא עוד על ההסתדרות תקיים ירידי "עוטף וצפון" ברשת הקאנטרי >

צפו: ההסתדרות למען המשפחות המפונות

חדשות |

עם פרוץ המלחמה, ביקש יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד להסב את מתקני ההסתדרות לטובת אירוח משפחות מפונות. שניים מהמתקנים הללו הם כפר הנוער "עלומים" של רשת משען בכפר סבא, בניהולה של יערה קולבסקי, והמכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל בניהולה של ענבל ג'וריני-פרץ. להלן סרטון הערכה על הפעילות שנעשית לטובת המשפחות המפונות.

קרא עוד על צפו: ההסתדרות למען המשפחות המפונות >

ההסתדרות למען החיילים: ערכות קפה, חבילות מפנקות ובקבוקי שתייה

חדשות |

עובדות ועובדי ההסתדרות בכל הארץ ממשיכים להירתם למאמץ הלאומי: במרחב אילת של ההסתדרות, נפגשו עם חיילי חיל הים והעניקו להם ציוד בסיסי וחבילות מפנקות. במרחב נתניה העבירו לחיילים מאות פחיות ובקבוקי שתייה, תרומת חברת טמפו. במרחב אשדוד ארגנו חבילות עם גזיות, קפה וכוסות, תרומת ועד עובדי "אלקטרה פאוור" - שיועברו בימים הקרובים לחיילים באזור עזה. במרחב העמקים העניקו חבילות קפה לחיילים בצפון.

קרא עוד על ההסתדרות למען החיילים: ערכות קפה, חבילות מפנקות ובקבוקי שתייה >