דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

איגוד העו"סיות ביקר בברזילי; איגוד המזון - במפעלי הדרום

חדשות |

עובדות ועובדי ההסתדרות בבית הוועד הפועל, באיגודים המקצועיים ובמרחבים בכל הארץ, ממשיכים בפעולות סיוע, תמיכה ועידוד לכלל תושבי מדינת ישראל, בימים קשים אלה. נזכיר כי מוקד החירום של ההסתדרות 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) זמין לסייע בנושאים שונים, גם עבור מי שאינו חבר הסתדרות.

קרא עוד על איגוד העו"סיות ביקר בברזילי; איגוד המזון - במפעלי הדרום >

עובדי ההסתדרות מאמצים תחנות כבאות ומד"א מקומיות

חדשות |

עובדי ההסתדרות נפגשו גם היום עם אנשי כוחות הביטחון, החירום וההצלה, כדי להביע בהם תמיכה ולהודות להם על פועלם בימים קשים אלה. בתוך כך, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הנחה את ראשי מרחבי ההסתדרות בכל הארץ - לאמץ תחנות מד"א וכבאות והצלה מקומיות, ולהעניק לעובדיהן מדי יום ארוחה או פינוק כלשהו.

קרא עוד על עובדי ההסתדרות מאמצים תחנות כבאות ומד"א מקומיות >

ממשיכים לחזק את הדרום: "העובדים נלחמים בשביל הערים שלהם" 

חדשות |

במהלך ביקורו סיירו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו בחפ"ק עיריית נתיבות, בתחנת מד"א בעיר ובתחנת הכיבוי וההצלה – ושמעו על ההירתמות של העובדים והעירייה להתמודדות עם מצב החירום *** בבאר שבע פקדו את מרכז השילוח והחלוקה לחיילים מטעם ההסתדרות, את בית החולים סורוקה, את תחנת הכיבוי העירונית ואת חפ"ק העירייה. יו"ר ההסתדרות בפגישה עם ראש עיריית באר שבע: "יחסי עבודה טובים הם חלק חשוב בבניין הכוח ובבניין המשק, וזה בא לידי ביטוי במיוחד כעת בחירום. עובדים נרתמים, עובדים מגויסים, עובדים שותפים"

קרא עוד על ממשיכים לחזק את הדרום: "העובדים נלחמים בשביל הערים שלהם"  >

אולם FRIENDS בראשל"צ הופך לאולפן שידורים חיים, בו יתארחו מיטב האומנים

חדשות |

החל מיום ראשון הקרוב (22.10), יהפוך אולם FRIENDS בראשון לציון לאולפן שידורים חיים, בו נארח מדי יום את מיטב אמני ישראל, עם תכנים לכל הגילאים: הופעות מוזיקליות, הצגות ילדים ועוד!

קרא עוד על אולם FRIENDS בראשל"צ הופך לאולפן שידורים חיים, בו יתארחו מיטב האומנים >