דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

עובדי ההסתדרות ביקרו בביה"ח ברזילי באשקלון

חדשות |

עובדות ועובדי ההסתדרות נפגשו גם היום עם חיילים, עובדים, גמלאים ותושבים, כדי להביע סולידריות, תמיכה וחיזוק בימים קשים אלה. צוות הסתדרות עובדי המדינה ומרחב אשקלון, ביקרו בביה"ח ברזילי בעיר. במרחבי ראשל"צ וכרמיאל נפגשו עם עובדי מד"א. ובמרחב גליל מערבי הביאו לחיילים ספר תורה.

קרא עוד על עובדי ההסתדרות ביקרו בביה"ח ברזילי באשקלון >

יו"ר ההסתדרות לשר הכלכלה: מנע העלאת מחירי מזון בזמן מלחמה 

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה הבוקר לשר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת בדרישה שייפעל מיידית למנוע את תופעת העלאת מחירי מוצרים ברשתות השיווק, המתרחשת דווקא כעת

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות לשר הכלכלה: מנע העלאת מחירי מזון בזמן מלחמה  >

יו"ר ההסתדרות פגש מתנדבים ומשפחות במטה הנעדרים והחטופים

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך היום (ב') ביקור במטה הנעדרים והחטופים, ונפגש עם ראשי ומתנדבי המטה, בהם נציגי המשפחות. בר-דוד שוחח עם המשפחות והצהיר כי הוא מעמיד את ההסתדרות לרשותן ולרשות המטה לכל סיוע אפשרי, הן במענה לצרכים הלוגיסטיים והן באנשי מקצוע.

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות פגש מתנדבים ומשפחות במטה הנעדרים והחטופים >

יו"ר ההסתדרות ללוחמי האש: "גאה בכם"

חדשות |

"הגעתי לכאן כדי לחזק אתכם ולהצדיע לכם", כך אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בפגישה שערך היום עם מפקד כבאות והצלה דן טפסר רונן מכטייב, מפקד תחנה אזורית תל אביב טפסר משנה אבי יהודה, ומפקדי תחנות בגזרה. "אתם חוד החנית בעשייה של העובדים בהסתדרות. לוחמים בשטח ותחת אש אשר מתמודדים עם העבודה המבצעית, לצד הצורך שלכם גם לתת גיבוי למשפחה בתקופה קשה זאת".

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות ללוחמי האש: "גאה בכם" >

יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות באשקלון 

חדשות |

במהלך ביקורו סייר ארנון בר-דוד בעירייה, בחפ"ק העירוני בתחנת כיבוי האש ובבית החולים ברזילי: "אפעל מול כל הגורמים כדי לסייע ולקדם את הסרת החסמים שמונעים את מיגון הבתים בעיר"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות באשקלון  >