דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

"ההסתדרות דורשת מהממשלה להימנע לאלתר מקיצוץ במערכת הבריאות"

חדשות |

יו"ר ההסתדרות פנה לראש הממשלה ולשרי האוצר והבריאות ואמר כי רק בזכות עובדיה המסורים של מערכת הבריאות זוכים אזרחי ישראל לטיפול רפואי הולם מהטובים בעולם – וזאת על אף שהמערכת סובלת מתת תקצוב. לדבריו, הצעה להקטין ולקצץ מאות מיליונים מתקציב הבריאות היא "מנותקת המציאות" והיא תגרום לפגיעה אנושה בחוסן הלאומי ובבריאות הציבור. "לא נסכים להפקיר את הטיפול הרפואי המתחייב לאזרחי וחיילי ישראל", כתב בר-דוד

קרא עוד על "ההסתדרות דורשת מהממשלה להימנע לאלתר מקיצוץ במערכת הבריאות" >

נאום יו"ר ההסתדרות בעצרת לציון 100 ימים לשבעה באוקטובר

חדשות |

בדבריו בפני הבאים לעצרת בכיכר החטופים בתל אביב אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אם נצליח לשמור על האחדות והסולידריות כמו היום, נתגבר על הכול ונבנה מחדש את כל מה שניסו להרוס לנו"

קרא עוד על נאום יו"ר ההסתדרות בעצרת לציון 100 ימים לשבעה באוקטובר >

"עוצרים ומזדהים": עובדים בכל הארץ ציינו 100 ימים ל-7/10

חדשות |

מפגן סולידריות לציון 100 ימים לטבח השבעה באוקטובר ולשבי החטופים. עובדות ועובדים, גמלאיות וגמלאים, חברי ועדים וחברי הנהלות מכל הארץ, עצרו היום בשעה 11:00 את עבודתם, מי למשך זמן קצר ומי למשך 100 דקות - וערכו עצרות הזדהות, תהלוכות, מפגשים עם בני משפחה של חטופים ושל נרצחים, והפריחו בלונים צהובים לאוויר. נהגי התחבורה הציבורית אף צפרו במשך מספר שניות כהבעת הזדהות.

קרא עוד על "עוצרים ומזדהים": עובדים בכל הארץ ציינו 100 ימים ל-7/10 >

מגויסים למענכם

חדשות |

ההסתדרות תעמיד סיוע מקיף לכלל משרתי/ות המילואים בישראל ולבני משפחותיהם - גם אם אינם חברי הסתדרות. סל השירותים יכלול: סיוע משפטי מול מעסיקים, ייצוג סטודנטים מול מוסדות אקדמיים, עזרה בחיפוש עבודה, הנחות ברכישת כרטיסים למופעי מוזיקה ותרבות והטבות רבות נוספות. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "מדובר במעטפת סיוע מיידית, שתספק למילואימניקים הגנות חשובות והטבות ייחודיות"

קרא עוד על מגויסים למענכם >