הסופר החברתי מבית ההסתדרות יוצא לדרך!

הסופר החברתי מבית ההסתדרות יוצא לדרך!

הסופר המקוון של ההסתדרות מציע מאות מוצרי מזון, פארם ואביזרים לבית במחירים זולים בעשרות אחוזים מהממוצע בשוק ובמשלוח לכל מקום בארץ *** יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסתדרות נלחמת כבר תקופה ארוכה בגלי עליות המחירים, והיום אני מקיים את ההבטחה שלי – להושיט יד לציבור ולעזור להילחם ביוקר המחייה בישראל. זהו מיזם פורץ דרך שיאפשר לחברות ולחברי ההסתדרות להוזיל את סל הקניות בצורה נוחה, פשוטה ומכל מקום"

נאבקים ביוקר המחייה: ההסתדרות משיקה היום (ג') את הסופר החברתי, סופר מקוון המציע מאות מוצרים במגוון תחומים: בישול ואפייה, מוצרי מזון יבשים ושימורים, מוצרי ניקיון ופארם, ואביזרים לבית – במחירים מוזלים במיוחד. ההסתדרות, שמייצגת כ-800 אלף עובדות ועובדים במשק, תאפשר לחבריה לרכוש בסופר החברתי, ולהוזיל את סל הקנייה בעשרות אחוזים ביחס לרשתות השיווק המובילות. בין השאר, יציע הסופר מוצרים מסובסדים בהנחת עומק. לדוגמה:

  • משחת שיניים קולגייט טוטאל קלין9 ₪ (מחיר ממוצע 11.9 ₪[1])
  • רביעיית נתחי טונה בהירה בשמן 140 ג'9 ₪ (מחיר ממוצע 21.9 ₪)
  • פסטה ברילה ספגטי (מס' 7) 500 ג'9 ₪ (מחיר ממוצע 7.9 ₪)
  • שמן זית כתית מזוכך 750 מ"ל 29 ₪ (מחיר ממוצע 32.9 ₪)

 

ניתן להזמין מוצרים מהסופר החברתי מכל מקום ולכל מקום בארץ[2], המשלוח יגיע ישירות ליעד תוך 3-5 ימי עסקים. הסופר זמין לחברות ולחברי ההסתדרות, כפוף להזדהות, באתר super-hist.co.il וביישומון לטלפונים חכמים. לנוחות הקונים, הסופר זמין במנועי החיפוש ובאמצעות קודQR  שמלווה את מסע הפרסום. התשלום בסופר החברתי מתאפשר במגוון כרטיסי אשראי.

 

הרעיון להקמת הסופר החברתי הוא פרי יוזמתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שהכריז על המהלך לפני כשנתיים, כחלק מתמיכתה של ההסתדרות במאבק נגד יוקר המחיה. ההיערכות להשקת הסופר קרמה עור וגידים על רקע תקופה מורכבת במשק הישראלי ולנוכח המשך עליות המחירים ברשתות השיווק. המיזם החדשני מרחיב את סל ההטבות והשירותים לחברות ולחברי ההסתדרות, על מנת לאפשר להם חלופה משתלמת, נוחה וחברתית יותר.

 

את המיזם, בהשקעה של מיליוני שקלים, הובילו מנכ"ל ההסתדרות ויו"ר דירקטוריון הסופר החברתי, דודו בצלאל, שגייס לתפקיד מנכ"ל הסופר את עידן נסימי, איש קמעונאות עתיר ניסיון, שכיהן, בין היתר, כסמנכ"ל תפעול של רשת ZER4U וכמנכ"ל "דלק-גז". צוות ההקמה עסק בחודשים האחרונים, בין השאר, ברתימת יצרנים מקומיים ויבואנים ליצירת מגוון מוצרים רחב, ובהקמת מערך לוגיסטי לאריזה ולשילוח לכל מקום בארץ. עם סיום שלב ההרצה של הסופר החברתי, בשבועות הקרובים, יתווספו עשרות מוצרים נוספים במגוון תחומים.

 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "בעיצומה של תקופה קשה ומאתגרת, אנחנו יוצאים בבשורה משמעותית כחלק מהמאבק של ההסתדרות ביוקר המחייה, ומשיקים את הסופר החברתי. מהיום יוכלו חברות וחברי ההסתדרות להוריד את ההוצאות של משק הבית – וכל זה, בלחיצת כפתור.

הסופר החברתי, שמתחיל לפעול היום, הוא מיזם פורץ דרך שנועד לאפשר לכם להוזיל את סל הקניות בצורה נוחה, פשוטה, ומכל מקום. מזמינים מגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים ונמוכים משמעותית מהממוצע בשוק, וכך חותכים בהוצאות.

ההסתדרות נלחמת כבר תקופה ארוכה בגלי עליות המחירים, והיום אני מקיים את ההבטחה שלי – להושיט יד לציבור ולעזור להילחם ביוקר המחייה בישראל. אני רואה בכך צעד חשוב להקלת הנטל הכלכלי, ומחויב להמשיך לפעול למען שיפור רווחתם של העובדים והעובדות. אני מזמין אתכם להיכנס כבר עכשיו לסופר החברתי ולהתחיל לחסוך. יחד נוכל להילחם ביוקר המחייה".

מנכ"ל ההסתדרות ויו"ר דירקטוריון הסופר החברתי דודו בצלאל: "בשנים האחרונות שיפרנו ושידרגנו את השירות לחברות ולחברי הסתדרות, ומעכשיו מעטפת השירותים שלנו כוללת גם סופר חברתי. בתקופה שבה המחירים ממשיכים לטפס, נרתמנו בהסתדרות כדי לעזור לכם להילחם ביוקר המחייה. נכנסים לאתר הסופר החברתי, מזמינים מוצרים במחירים נמוכים ממה שהכרתם. והקניות? הן כבר יגיעו אליכם לפתח הבית. סופר משתלם, סופר נוח, סופר חברתי".

 

מנכ"ל הסופר חברתי עידן נסימי: "אנחנו משיקים היום מיזם שלא היה כמותו במדינת ישראל. אחרי חודשים של הכנות קדחתניות, חיבור עם יצרנים ישראלים – גדולים כקטנים, סקר שוק מעמיק ופעולות לייבוא מקביל, הצלחנו להעמיד פה סופר חדש, סופר חברתי, סופר שיספק לכם את המחירים הטובים ביותר.

זה לא סוד. הקניות הפכו להיות בשנים האחרונות הבטן הרכה עבור משקי בית רבים בישראל. הייתה לנו משימה להביא פה בשורה אמיתית לציבור ולפתוח סופר שיאפשר לעשות קניות בראש שקט ובלי לקרוע את הכיס.

אני שמח על האמון שנתנו בי יושב הראש ומנכ"ל ההסתדרות לנהל את המיזם המבורך הזה שיעזור למאות אלפים לחסוך בקניות ולהילחם ביוקר המחיה. אני מזמין את כולם להיכנס ולראות את המחירים באתר, מבטיח שתופתעו לטובה".

 

 

[1] מחיר ממוצע ברשתות השיווק, לפי אתרים להשוואות מחירים.

[2] בהתאם לתקנון ולמדיניות המשולחים המפורטים באתר.