"ביחד בשבילך" - מועדון ההטבות החברתי הראשון בישראל

הצטרפתם כבר למועדון "ביחד בשבילך"? 

כל חברי וחברות ההסתדרות זכאים להצטרף ללא עלות נוספת ל-"ביחד בשבילך" - מועדון ההטבות החברתי הגדול במדינה שעוזר לכם לחסוך בהוצאות. 

ביחד בשבילך, מבית ההסתדרות, הוקם בינואר 2016, כמועדון צרכנות חברתי ששם לו למטרה לתת ערך מוסף משמעותי לחברי וחברות ההסתדרות ולצמצם את סל ההוצאות השוטפות שלהם. המועדון מציע לחברים מוצרים במגוון תחומים, במחירים תחרותיים ובהנחות משתלמות, תוך הקשבה והתאמה של ההטבות לצו השעה ורחשי הלב של ציבור הלקוחות.

המשאבים שמשקיעה ההסתדרות בפעילות המועדון ובסבסוד ההטבות, מיצבו את המועדון בראש רשימת השירותים האטרקטיביים של ההסתדרות והמועדף ביותר בהשוואה למועדונים מובילים אחרים. לא בכדי הפך המועדון תוך מספר חודשים למועדון האהוב ביותר בקרב הצרכנים.

ההצטרפות למועדון "ביחד בשבילך" פתוחה לחברי ההסתדרות בלבד והיא לא כרוכה בעלות נוספת. המועדון פועל באמצעות אתר סחר מקוון ומימוש ההטבות נעשה בעזרת כרטיס מועדון דיגיטלי.

החברות במועדון מקנה לכם הטבות בכל תחומי החיים: כמו מזון, צרכנות ופנאי, אופנה ועיצוב הבית, תיירות, ספורט ובריאות, רכב, ביטוח, לימודים ועוד וההנחות בו מתעדכנות מעת לעת.

בנוסף, חברי "ביחד בשבילך" זכאים, בין היתר, ליהנות מ"ארנקים דיגיטליים", בהם ניתן להטעין כסף מזומן בהנחה של עד 25% ומימוש במגוון רשתות ומסעדות.

הרכישה במועדון מתאפשרת אך ורק באמצעות כרטיס אשראי ביחד בשבילך בשיתוף עם MAX. מדובר בכרטיס אשראי ללא דמי כרטיס, המאפשר ללקוח הלוואה חברתית משתלמת, מסגרת אשראי נוספת, הטבה בעמלת המרת מט"ח ושימוש במבצעי תכנית הפינוקים 1+1 של חברת MAX.

גולת הכותרת והבשורה הצרכנית המשתלמת ביותר למחזיקי כרטיס האשראי, היא מסלול "ביחד בשבילך SKY". אנו ממליצים ללקוחות לשדרג את מסלול כרטיס האשראי הרגיל ולהצטרף למסלול זה, ללא צורך בהחלפת הכרטיס עצמו. זהו מסלול תעופה המבוסס על צבירת נקודות בכל קנייה והמרתם לטיסות וחופשות בחו"ל בכל חברות התעופה.

אנו מזמינים את חברי וחברות ההסתדרות לחסוך אלפי שקלים בשנה ולהצטרף ל"ביחד בשבילך". שורה של הטבות בלעדיות כבר מחכות לכם באתר המועדון.

כנסו עכשיו לקישור והרשמו למועדון ללא עלות  www.hist.org.il

ואל תשכחו מיד אחר כך להזמין גם את כרטיס האשראי ולהצטרף למסלול "ביחד בשבילך SKY" במספר 6321* או בקישור כאן

מועדון ביחד בשבילך

מצטיינים גם בשירות

ברכות לכל צוות המועדון "ביחד בשבילך" על קבלת אות BRAVO על הצטיינות בשירות וחווית לקוח בקטגוריית מועדוני הצרכנות. אנו גאים בכם, ומודים לכל חברות וחברי ההסתדרות ששותפים להצלחה ועוזרים לנו לצמוח ולהשתפר.

זוכי BRAVO נבחרו השנה במחקר שנערך בקרב 2,500 צרכניות וצרכנים ישראלים (על ידי מכון קנטאר מדיה).

בראבו - אות על הצטיינות בשירות וחווית לקוח

איך מצטרפים למועדון ואיך מבררים לגבי הזמנות קיימות? 

רוצים להצטרף למועדון בהליך פשוט?

כנסו עכשיו לקישור והרשמו ללא עלות https://www.hist.org.il/

 

רוצים להישאר מעודכנים? 

הצטרפו אלינו גם בעמוד המועדון בפייסבוק על מנת שתוכלו להתעדכן בהטבות החדשות.

 

עדיין לא חברי הסתדרות?

אם אתם עובדים במקום עבודה שעדיין לא התאגד או שטרם הסדרתם את חברותכם בהסתדרות, ניתן להצטרף בקישור הבא: https://signup.histadrut.org.il/. כמו כן, ניתן לקבל מידע נוסף ולהצטרף גם בפנייה טלפונית למוקד השירות והמידע של ההסתדרות-  2383*  

 

הצטרפתם ל"ביחד בשבילך" ויש לכם שאלה בנושא הזמנות, ביטולים, הארכת שוברים, מימוש הזמנות ועוד?

מוזמנים לפנות אלינו באמצעות "צור קשר" באתר המועדון https://www.hist.org.il/customerService

 

רוצים לדעת יותר על כרטיס האשראי של ביחד בשבילך ו-max ולהזמין אותו בקלות וללא עלות?

לחצו כאן https://www.max.co.il/cards/card/2252