איגוד עובדי התחבורה מהקמתו בשנת 2008 ועד למועד הוועידה הראשונה ביולי 2015 חתם על 125 הסכמים קיבוציים.
להלן מדגם מההסכמים הבולטים:
הסכם בטיחות ברכבת ישראל והפרטת חלק קטן מהתחזוקה. בהסכם זה איגוד עובדי התחבורה הצליח לשמור על ביטחונם התעסוקתי והכלכלי של העובדים ולחזק משמעותית את שכרם.
הסכם שמיים פתוחים : ברפורמת השמים הפתוחים חברות התעופה הישראליות התחזקו כלכלית ב- כ 40 מיליון דולר בשנה לטובת מימון הוצאות בטחון.
הפרטת נמל אילת: שמירה על ביטחונם התעסוקתי של כלל עובדי הנמל גם במקרים שהמעסיק פושט רגל או עוזב את הנמל מכל סיבה שהיא.
הסכמים ברשות שדות התעופה – הכנסת מאות עובדים לקביעות. קליטה של מאות עובדים מהעסקה קבלנית להסכמים קיבוציים.
הסכמים באל על – תוספות שכר, קידום בדרגות, פרישת עובדים בתנאים מטיבים.
הסכמים באגד – הכנסת כ 1000 נהגים שהועסקו בחוזים אישיים להסכמים קיבוציים, תוספות שכר, צימצום פערים בין דור ב' לדור א'.
הסכמים בדן – תוספות שכר, הכנסת כל הרכיבים שאינם פנסיונים לשכר היסוד ובכך ליצור הגדלה משמעותית ביותר של שכר הבסיס לפנסיה, תוספת שכר לערך השעה לדור ג' ולדור ח'.
הסכמים קיבוציים בארקיע – הכנסת כל העובדים להעסקה בהסכמים קיבוציים, תוספות שכר, עיגון תנאי העסקה, הסדרת העסקת טייסים מעל גיל 65.
הסכמים קיבוציים בישראייר – הסדרת העסקה (שכר, תנאי העסקה) של כלל טייסי החברה.
חתימת הסכם ברשות שדות התעופה
חתימת הסכם קיבוצי באל-על