תוכנית "מנהיגות העתיד" יוצאת לדרך בפעם השנייה

החלה ההרשמה לתוכנית "מנהיגות העתיד"

הקורס מעניק כלים להשתלבות של נשים בתפקידי ניהול בכירים. הוא ייערך בירושלים והינו שיתוף פעולה בין "לומדים ומתקדמים" ו"נעמת"

תוכנית "מנהיגוֹת העתיד" לפיתוח עתודה ניהולית בקרב נשים, יוצאת לדרך בפעם השנייה. מדובר בקורס בן עשרה מפגשים שמטרתו להעניק למשתתפות בו כלים להתפתחות מקצועית ולהשתלבות בתפקידי ניהול בכירים.  

הקורס הינו שיתוף פעולה בין "לומדים ומתקדמים" - מערך ההשכלה של ההסתדרות, לבין "נעמת" - תנועת הנשים של ישראל. זאת, בליווי של הקריה האקדמית אונו ומרצות מובילות בתחום. הוא מיועד לנשים בעלות ניסיון ניהולי בדרגי ביניים או ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים הכוללים ניהול תקציב, שהינן חברות הסתדרות.

הקורס יתקיים בקמפוס ירושלים של הקריה האקדמית אונו (רחוב התעשייה 4 בירושלים). הוא יחל ב-12.11.24 ויכלול עשרה מפגשים, אחת לשבוע בימי ג', בין השעות 16:30-20:00. מפגש אחד יתקיים במשרדי גוגל בתל אביב, מפגש אחד ייערך בבית הנשיא בירושלים, ומפגש הסיכום יתקיים ב-14.1.25 במרכז "משנות" - מרכז נעמת לשוויון מגדרי בירושלים. מחיר מיוחד לחברת הסתדרות: 990 ש'.

בין נושאי המפגשים: מיומנות משא ומתן, חזון וסטוריטלינג, בניית חוסן וניהול משברים, מוניטין נטוורקינג וכלים מנהיגותיים. מנחה ומלווה את התוכנית: שני פרץ קריב, מרצה בכירה ומנטורית, מומחית בתחומי מנהיגות, עמידה מול קהל ונשים משפיעות בקדמת הבמה.

שעות הלימוד יוכרו כשלוש נקודות זכות עבור תואר של הקריה האקדמית אונו. נדרשת נוכחות של 90% כדי לקבל תעודת סיום. קישור לפרטים והרשמה: כאן. 

המחזור הראשון של התוכנית הסתיים בחודש יולי 2024 והשתתפו בו 25 נשים. להלן סרטון וצילום מסיום הקורס הראשון.  

יו"ר נעמת חגית פאר, מסרה: "היום, יותר מתמיד, אנחנו צריכות יותר נשים מנהלות בכל החזיתות. אני גאה על פתיחת המחזור השני של "מנהיגות העתיד" בירושלים. בואי לקבל כלים מצוינים להתקדם לתפקיד הניהולי הבא ולהצטרף לנבחרת מנצחת של מנהיגות העתיד".

סמנכ"לית הדרכה והשכלה בהסתדרות, מירי שטח מסרה: "יותר נשים צריכות להיות בקדמת הבמה, להשמיע את קולן, ליזום, להוביל ולשנות. אנחנו כאן כדי לפתוח לך את הדלת, בקורס ייחודי ומושקע שיעניק לך את הכלים שיעזרו לך לצעוד קדימה".

מנהיגות העתידמנהיגות העתיד

סיום קורס מנהיגות העתיד הקודם, יולי 2024סיום קורס מנהיגות העתיד הקודם, יולי 2024