עובדי אגד יפגינו נגד הנהלת החברה

 עובדי אגד יפגינו נגד הנהלת החברה

מאות עובדי חברת אגד יפגינו  מחר מול משרדי קרן קיסטון שמחזיקה בבעלות על אגד.  העובדים קוראים לבעלי החברה שלא להתעלם מהעובדים – שאחראים לרווחיות האדירה של אגד.
יו"ר איגוד עובדי התחבורה והנמלים עו"ד איל ידין: "העובדים לא שקופים, העובדים לא אחרונים בתור"

מאות מנהגי ועובדי חברת אגד יפגינו מחר (ב') בשעה 11:30, אל מול  משרדי קרן קיסטון בגבעתיים (אריאל שרון 4 גבעתיים), המחזיקה בבעלות חברת ההיסעים הגדולה, ויקראו להנהלה לא להתייחס אליהם כשקופים. ההפגנה מגיעה בהמשך להפגנת האזהרה של מועצת עובדי אגד שהתקיימה בשבוע שעבר, בצל ההודעה על חלוקת דיבידנדים בסכומי עתק, וההתעלמות מתרומת העובדים להצלחת החברה זאת במקביל לכך שהעובדים ממשיכים לעבוד בתפוקה מלאה בצל המלחמה – בצפון ובדרום.

המפגינים ישאו שלטים שעליהם כתוב בין היתר "התחנה הבאה – כסף לעובדים", וקראו למנכ"ל גלעד ריקלין להיעתר לפניות שלהם ולקיים מו"מ בנוגע לסוגיה.

יו"ר מועצת העובדים של אגד  קובי ואחניש, מסר: "אני גאה בעובדי אגד שעובדים מסביב לשעון, גם בתקופה זו, תקופת מלחמה. אנחנו רואים באגד בית, ולא רוצים לפגוע בפעילות החברה, אבל לא ייתכן שהעובדים יישארו מאחור בשעה שקרן קיסטון, מפרסמת מידי שבוע על רווחי עתק שלה, שהיא בסוף בזכות העובדים שלה". 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה והנמלים עו"ד אייל ידין, מסר: "במשך חודשים ארוכים נהגנו באחריות ובמתינות. אבל הגיע הרגע שבעלי אגד, שגורפים רווחים אדירים, יזכרו את עובדיהם. העובדים לא שקופים, העובדים לא אחרונים בתור. בשנים הקשות של החברה העובדים היו הראשונים להדק את החגורה, הם לא יישארו בסוף התור כשבאות השנים הטובות".

הפגנת עובדי אגד בשבוע שעברהפגנת עובדי אגד בשבוע שעבר