יו"ר ההסתדרות באירוע הוקרה לעובדי המדינה בבית הנשיא: "מהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש. אני מצדיע לכם"

יו"ר ההסתדרות באירוע הוקרה לעובדי המדינה בבית הנשיא:
"מהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש. אני מצדיע לכם"

טקס הוקרה לעובדות ועובדי המדינה נערך היום בבית הנשיא בירושלים, על פעילותם ותרומתם למען אזרחי מדינת ישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל. הטקס התקיים במעמד נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ', מנהל המרכז הרפואי שיבא פרופ' יצחק קרייס .

הטקס התקיים בסימן "עובדי המדינה למען המדינה במלחמת חרבות ברזל" ביוזמת יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי. ובמהלכו הוקירו והודו הבכירים למאות המשתתפים מקרב עובדי המדינה וראשי הוועדים על עשייתם המיוחדת בצל המלחמה הקשה.  

נשיא המדינה  יצחק (בוזי') הרצוג הודה לעובדי המדינה ואמר: "השעה הקריטית הזו, המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר העמידה את כולנו במפני מבחן, ורבים מכם, מצאתם את עצמכם מתמודדים עם שאלות שכמותן לא הכרתם בעבר.

אבל בזמנים האלו בדיוק, בולטות העובדות ובולטים העובדים שרואים את גודל השעה, שבוחרים לאזור כוחות יש מאין, מצליחים להתעלות על הקושי, להירתם ולרתום את עמיתיהם – כדי לתת שירות מקצועי, רגיש ואמין  למען אזרחי המדינה. היום אנחנו מבקשים להביע תודה והערכה למי שעמדו באתגר הכול-כך חשוב וגדול הזה: למי שגם בשעות החשוכות ביותר ידעו להיות נקודת אור אופטימית - כתובת ויד מסייעת לכל הזקוקים להן. אני מאמין בחיזוק איכותו של השירות הציבורי אני רואה פה הרבה רשויות ואני מודה לכולכם על שיפור השירות בכל העת ואתם בהכרח מבטיחים את עתידה של מדינת ישראל. תודה לכולכם - עלו והצליחו!"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך את עובדי המדינה ואמר: "הטקס הזה מסמל את העוצמה של עובדי המדינה והשירות הציבורי. אתם אלו שמהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש, בכל המקומות והשירותים, כדי להמשיך לקיים את המדינה ולחזק את הכלכלה למען כולנו. ההסתדרות תמשיך לעמוד למענכם ובשבילכם כחומה בצורה. יחד איתכם נמשיך לבנות את המדינה ולהצעיד אותה קדימה. אני מצדיע לכם"

יו"ר ההסתדרות הוסיף: "אדוני הנשיא, יחד הובלנו את המדינה בתקופה הקשה והמסובכת ביותר, אשר התחילה לפני שנה וחצי במהפכה במשפטית. אני ואתה, יחד, נסנו לעצור, לבלום ולגשר. היום, כשנה וחצי אחרי, אנחנו נמצאים במלחמה על הבית. זאת העת לקבלת החלטות קשות ע"י קברניטי המדינה".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי הודה למשתתפים: "אתם ההוכחה שיש עובדים בישראל. אתם עבדתם מהרגע הראשון של הלחימה ונתתם שירות מעולה ברווחה, בחינוך, בביטחון, בבריאות, בכלכלה ובכל תחום. כל זה למען הפצועים, המפונים, החטופים ולכל אזרחי מדינת ישראל. מדובר במעמד מרגש מאוד ואני רוצה להודות לנשיא המדינה, ליו"ר ההסתדרות, לראשי הוועדים ולכל המנכ"לים, העובדות והעובדים בשירות המדינה".

מימין: יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, נשיא המדינה, יו"ר ההסתדרות - בבית הנשיאמימין: יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, נשיא המדינה, יו"ר ההסתדרות - בבית הנשיא

טקס ההוקרה בבית הנשיאטקס ההוקרה בבית הנשיא

טקס ההוקרה בבית הנשיא טקס ההוקרה בבית הנשיא

טקס ההוקרה בבית הנשיא טקס ההוקרה בבית הנשיא

טקס ההוקרה בבית הנשיא טקס ההוקרה בבית הנשיא