הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

רשות שדות התעופה תקלוט להעסקה ישירה כ-200 עובדי קבלן ותעניק קביעות ל-200 עובדים נוספים המוגדרים כעובדים ארעיים

חדשות |

במסגרת ההסכמות שהושגו בין ההסתדרות וועד העובדים לבין רשות שדות התעופה, כ-200 עובדי קבלן מתחום הביטחון ייקלטו להעסקה ישירה כעובדי הרשות בתהליך הדרגתי שיחל ב-2017. במקביל: החל משנת 2018, 200 עובדים נוספים המוגדרים כעובדים ארעיים ברש"ת ייקלטו למעמד של קביעות. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ממשיכים לצמצם את תופעת עובדי הקבלן ולהניע את גלגלי המהפכה החברתית". מנכ"ל רש"ת יעקב גנות: "הנהלת רש"ת מבינה את חשיבות נושא צמצום העסקת עובדי קבלן ופועלת לצמצומה"

קרא עוד על רשות שדות התעופה תקלוט להעסקה ישירה כ-200 עובדי קבלן ותעניק קביעות ל-200 עובדים נוספים המוגדרים כעובדים ארעיים >

הסכם קיבוצי ראשון בחברת הסלולר HOT mobile

חדשות |

ההסכם כולל בין היתר מתן קביעות לעובדים, הסדרת תהליכי התייעלות ופיצויים מוגדלים לפורשים, הסדרת תהליכי איוש משרות, העלאות שכר ומענקים, תוספת ימי חופשה, הגדלת דמי ההבראה ותקציב הרווחה, ביטוח בריאות ועוד. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "התאגדותם של עובדי HOT mobile והאמון שנתנו בהסתדרות הוכיחה כי זו הדרך הטובה ביותר לשפר את תנאי העסקתם ואת ביטחונם התעסוקתי". מנכ"ל HOT mobile, אסף עופר: "אני שמח על כך שהצלחנו לחתום על הסכם המשלב בין האתגרים העסקים של החברה לבין רווחתם של עובדי החברה. אני מאמין כי חתימה על הסכם זה הוא צעד נוסף ביחסי אמון ושיתוף פעולה בין ההנהלה לעובדי החברה". יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "מהיום לעובדי כל חברות הסלולר יש הסכם עבודה קיבוצי". יו"ר הוועד, אופיר בר גיל: "כעת עם החתימה על ההסכם יוכלו העובדים והנהלת החברה להוביל אותה להישגים עסקיים חדשים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברת הסלולר HOT mobile >

הסכם קיבוצי ראשון נחתם בחברת דינמיקה סלולר מקבוצת סלקום

חדשות |

ההסכם הקיבוצי שנחתם בסלקום יחול על עובדי רשת חנויות הסלולר דינמיקה תוך התאמות נדרשות. על פי ההסכם, עובדי דינמיקה ייהנו אף הם מביטחון תעסוקתי והטבות כגון תוספות שכר, קרן השתלמות, סבסוד קייטנות וגנים, ותשלום מוגדל של ימי הבראה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "התאגדותם של עובדי דינמיקה לפני מספר חודשים והאמון שנתנו בהסתדרות מוכיחים כי זוהי הדרך הטובה ביותר לשפר את תנאי העבודה ואת הביטחון התעסוקתי". מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי: "אני שמח על כך שהצלחנו להגיע להסכם שמשלב בין האתגרים העסקיים של החברה לבין רווחתם של עובדיה. יחד נמשיך להוביל בשוק הסלולר ונשמור על מעמדה של דינמיקה כרשת חנויות הסלולר המובילה בישראל"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון נחתם בחברת דינמיקה סלולר מקבוצת סלקום >

בנק דיסקונט: הסכם שכר חדש עם בשורה חברתית

חדשות |

לראשונה בתולדות הבנק: ההסכם הקיבוצי כולל מנגנון תוספת שקלית דיפרנציאלית שנועד לצמצם את פערי השכר בין העובדים ומסדיר את קליטתם של קרוב לשישים עובדים עם מוגבלות למעמד של עובדים קבועים מן המניין. עוד בהסכם: הארכת תוקף חוקת העבודה בבנק עד 2021, מענק כספי חד פעמי, מסלול גמיש לקידום עובדים לתפקידי ניהול, הגדלת תקציב הרווחה ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם משמש דוגמה מצוינת לאופן שבו יחסי עבודה יכולים לשנות מציאות חברתית".

קרא עוד על בנק דיסקונט: הסכם שכר חדש עם בשורה חברתית >

נחתם ההסכם הקיבוצי בחברת החשמל

חדשות |

הבוקר (א') נחתם ההסכם הקיבוצי בחברת החשמל שמסדיר את חריגות השכר, מחיל על העובדים את הסכם המסגרת שנחתם במגזר הציבורי, ומעגן את ההסכמות הנוגעות לפרישה מוקדמת ולמתן קביעויות בחברה. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הנושאים שהוסדרו הינם צעד חשוב לביסוס האמון בין העובדים לבין ההנהלה, ותורמים לחוסנה של החברה ולייעול השירות שניתן לכלל אזרחי המדינה". יו"ר חברת החשמל, יפתח רון-טל: "הישג היסטורי שמסיר עננה מכבידה מעל החברה"

קרא עוד על נחתם ההסכם הקיבוצי בחברת החשמל >