הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

לאחר מו"מ לילי: צעד חשוב נוסף להבראת אל-על

חדשות |

לאחר מו"מ לילי בהובלת יו"ר ההסתדרות ויו"ר איגוד עובדי התחבורה, הגיעו ההסתדרות, ועדי העובדים והנהלת אל על להסכמות על מתווה התייעלות בסקטור המנהלי ובסקטור התחזוקה. ההסכמים החדשים, שנחתמים כשבועיים לאחר ההסכם מול סקטור הדיילים, כוללים שורת צעדים שיאפשרו לאל על להתייעל בהיקף של כ-88 מיליון דולר בשנה

קרא עוד על לאחר מו"מ לילי: צעד חשוב נוסף להבראת אל-על >

הסכם בקבוצת חיפה: פחות משמרות חודשיות, ללא פגיעה בשכר

חדשות |

ההסתדרות, קבוצת חיפה ונציגות העובדים, חתמו על הסכם קיבוצי לעובדי המפעל הדרומי של החברה. ההסכם מיישם מודל העסקה חדש המקצר את מספר ימי העבודה החודשיים של עובדי המשמרות ל-16 ימים, ללא פגיעה במשכורת. הדבר יסייע בהתמודדות עם מגיפת הקורונה.

קרא עוד על הסכם בקבוצת חיפה: פחות משמרות חודשיות, ללא פגיעה בשכר >

בדרך להצלת אל על: הסכם התייעלות לסקטור הטייסים

חדשות |

לאחר הסכמי הבראה שנחתמו עם יתר הוועדים בחברת אל על, חתם הערב יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הסכם שיבטיח התייעלות גם בסקטור הטייסים. הסכם זה, שמשלים את המתווה להצלת החברה, כולל צעדים שיאפשרו לאל על להתייעל בהיקף של 105 מיליון דולר בשנה. יו"ר ההסתדרות: "אני קורא לסקטור הטייסים שלא נכח במעמד חתימת ההסכם, לגלות אחריות ולהירתם למשימת ההצלה של אל על. הגענו לנקודת הכרעה במו"מ – להציל את החברה או לתת לה למות. אני גאה בהחלטה שקיבלנו". יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "כך נראית מנהיגות אחראית"

קרא עוד על בדרך להצלת אל על: הסכם התייעלות לסקטור הטייסים >

נחתם הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי הבורסה

חדשות |

נחתם הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי הבורסה לניירות ערך בתל אביב. בין עיקריו: לעובדים יוענק מענק שנתי חד-פעמי עבור השנים 2017-2019, וכן הוסדר הליך איוש המשמרות. על ההסכם חתמו מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב, יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א-יפו גרשון גלמן, ויו"ר ועד עובדי הבורסה לארי שיפמן.

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי הבורסה >

ארקיע חוזרת לשמיים: נחתם הסכם עם בעלי החברה

חדשות |

כחמישה חודשים לאחר שכל עובדי ארקיע הוצאו לחל"ת ופעילות החברה שותקה כמעט לגמרי, הגיעו העובדים והאחים נקש להסכמות עם ההסתדרות, להזרמת כספים שיאפשרו את החזרת החברה לפעילות

קרא עוד על ארקיע חוזרת לשמיים: נחתם הסכם עם בעלי החברה >