הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

נחתם הסכם קיבוצי במפעלי תובלה מקבוצת כיל

חדשות |

הבשורה המרכזית בהסכם היא צמצום הפערים בין עובדים בעלי ותק שונה בסעיפי משכורת 13, צבירת ותק צבאי, דמי הבראה ואחזקת רכב. ההסכם מעדכן משמעותית את השכר של כל הסקטורים: נהגים, פקידים, עובדי מוסך, מנהלי עבודה וסדרנים * יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "ההסכם מתגמל עובדים שנמצאים מרבית היום בדרכים, תוך הובלת חומרים מסוכנים"

קרא עוד על נחתם הסכם קיבוצי במפעלי תובלה מקבוצת כיל >

הסכם קיבוצי ראשון בחברות שב"א-מס"ב המפעילות את מערכות התשלומים הלאומיות

חדשות |

ההסכם ישפר את תנאי העסקתם של העובדים ויקנה להם מענק כספי לאחר מכירת אחזקות הבנקים בחברת שב"א. ההסכם כולל תוספת שכר שנתית, שיפור בסעיף הרווחה וקרן השתלמות. יו"ר ההסתדרות, ניסנקורן: "לב לבה של כל חברה הוא עובדיה, לכן ראוי שההסכם יבטיח את יציבותם התעסוקתית". מנכ"ל שב"א-מס"ב, משה וולף: "ההסכם מאזן בין הרצון להגנה על העובדים, לבין הצרכים של החברות"

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברות שב"א-מס"ב המפעילות את מערכות התשלומים הלאומיות >

הסכם קיבוצי ראשון בנת"ע – הרכבת הקלה של גוש דן

חדשות |

כ-130 עובדי נת"ע ייהנו מהסכם פורץ דרך שיסדיר לראשונה את מעמדם וישפר את תנאי העסקתם ואת תנאי העובדים העתידיים של החברה. בין סעיפי ההסכם: מענק חתימה ומענק מצוינות, תוספות שכר אחידות ודיפרנציאליות, הגדלת ההפרשות הפנסיוניות, הגדלת השי לחג והאש"ל, ימי בחירה, תוספת ימי חופשה ועוד

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בנת"ע – הרכבת הקלה של גוש דן >

הסכם קיבוצי חדש בחברת לאומי קארד

חדשות |

במסגרת ההסכם החדש, כ-1,400 עובדי החברה יזכו במענק בגובה 40 מיליון שקל כשתושלם מכירת לאומי קארד. בין עיקרי ההסכם: תוספות שכר בגובה 3.75%-3.25%, הגדלת הפרשות הפנסיה למקסימום ומתן קרן השתלמות לנציגי שירות הלקוחות. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "העובדים שותפים מלאים להצלחת החברה וטבעי שיתוגמלו על כך"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בחברת לאומי קארד >

צעד נוסף למען שיפור הבטיחות בענף הבנייה: ההסתדרות והתאחדות בוני הארץ חתמו על הסכם קיבוצי חדש

חדשות |

בהסכם חדש בין הסתדרות עובדי הבניין והעץ לבין התאחדות בוני הארץ, הצדדים הסכימו על הקמת ועדת בטיחות משותפת שתסייע בהטמעת סטנדרטים מקדמי בטיחות בקרב עובדים באתרי הבנייה, בדגש על חובת השימוש בציוד מגן אישי *** הוועדה, שתכלול את נציגי הצדדים, תוכל להטיל קנסות כספיים על עובדים שהפרו את נהלי הבטיחות. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם - נדבך נוסף שמצטרף להסכמות החשובות שהושגו בין ההסתדרות לבין המדינה ב-6 בנובמבר". נשיא התאחדות בוני הארץ, רוני בריק: "ההסכם הוא לא פחות ממהפכה". יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל: "שלב חשוב ביחסי העבודה והירתמות משותפת לשינוי המציאות בשטח"

קרא עוד על צעד נוסף למען שיפור הבטיחות בענף הבנייה: ההסתדרות והתאחדות בוני הארץ חתמו על הסכם קיבוצי חדש >