הסכמים קיבוציים

עולם המידע שלך

הסכם קיבוצי חדש בחברת הביטוח AIG

חדשות |

ההסכם שנחתם היום (ג'), משפר באופן ניכר את תנאי העסקתם של כ-800 עובדי החברה, מתוכם כ-70% נציגי שירות ומכירות, וכולל בין היתר, הגדלת שכר הבסיס ותוספות אישיות לתמריצים, תוספת שכר מצטברת ממוצעת של כ-12% לאורך תקופת ההסכם, הגדלת תקציב הרווחה וסבסוד הארוחות, ונושאים נוספים *** יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד: " ההסכם עוזר לחזק את עובדי AIG, תוך צמצום הפערים בחברה וביסוס מערכת יחסי האמון בין הצדדים" *** ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח בהסתדרות, מירי גרגיר: "הסכם שמביא בשורות חשובות לעובדי החברה בדגש על צמצום הפערים של העובדים ברמות השכר הנמוכות"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בחברת הביטוח AIG >

הסכם קיבוצי חדש לעובדי ימק"א (YMCA) בירושלים

חדשות |

כ-180 עובדי המתחם ההיסטורי בבירה, המקיימים פעילויות תרבות וספורט ומפעילים בין היתר גם גני ילדים ומלון, ייהנו מהטבות כמו תוספת ותק, תוספת שכר, קרן השתלמות, דמי הבראה מוגדלים ועוד. יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל: "הצלחנו להגיע להסכם הכולל הישגים המשפרים את זכויות העובדים ומבטיחים להם מקום עבודה טוב יותר – למען כל תושבי ירושלים"

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש לעובדי ימק"א (YMCA) בירושלים >

הצדדים הגיעו להבנות לחידוש ההסכם הקיבוצי בקמהדע: תסתיים השביתה בחברה שהחלה לפני 3 שבועות

חדשות |

בתום מו"מ שנערך בתיווכו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הגיעו ההסתדרות, העובדים והנהלת חברת התרופות קמהדע מקיבוץ בית קמה להסכמות על חידוש ההסכם הקיבוצי. ההסכם יכלול בין היתר הגדלה משמעותית של השכר התחילי לעובדי הניקיון והאריזה, תוספות שכר בהתאם לוותק, הגדלת מענקים, תוספת לתקציבי הרווחה ועוד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "הצדדים הגיעו להבנות המביאות לידי ביטוי את חשיבות טיפוח ההון האנושי במפעל קמהדע ודאגה לביטחונם התעסוקתי של העובדים תוך צמצום הפערים ביניהם"

קרא עוד על הצדדים הגיעו להבנות לחידוש ההסכם הקיבוצי בקמהדע: תסתיים השביתה בחברה שהחלה לפני 3 שבועות >

הסכם קיבוצי חדש בקופת חולים מאוחדת

חדשות |

לאחר מו"מ שנמשך כשנה וחצי נחתם הלילה הסכם שיחול על כ-4,500 עובדי קופת החולים מאוחדת, הכולל בין היתר מנגנון מיוחד לצמצום פערי שכר בין העובדים, העלאת שכר המינימום בקופה ל-5,800 שקל, הגדלת ערך השעה, מתן קצבת ביגוד, מענקים לעובדים ותיקים ועוד. סך התוספות הכלולות בהסכם מגלמות עלייה של יותר מ-20% בממוצע השכר של העובדים

קרא עוד על הסכם קיבוצי חדש בקופת חולים מאוחדת >

הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההיי-טק ECI

חדשות |

מדובר בהסכם ל-4 שנים אשר חל על כ-650 עובדי חברת ECI מתחום התקשורת שהתאגדו בהסתדרות במהלך 2016. בין עיקרי ההסכם: הגדלת ההפרשות הפנסיוניות בצורה משמעותית, תוספות שכר, ערבי חג על חשבון המעסיק וקרן השתלמות גם לעובדי החברה במשרת סטודנט

קרא עוד על הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההיי-טק ECI >