סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

עדכון לגבי שביתת מוסדות ויצו

חדשות |

יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד, הנחה להחריג מהשביתה הצפויה את המעונות הרב תכליתיים, אשר נותנים מענה לילדי אמהות עובדות ולילדים בסיכון המופנים על ידי שירותי הרווחה.

קרא עוד על עדכון לגבי שביתת מוסדות ויצו >

צעדים ארגוניים באקסלנס נשואה

חדשות |

בהמשך לאסיפת ההסברה שהתקיימה מוקדם יותר השבוע, 600 עובדי בית ההשקעות אקסלנס נשואה, המאוגדים בהסתדרות, החליטו להחריף את הצעדים הארגוניים. החל מהשעה 12:00 הם חדלו מעבודתם ונטשו את עמדותיהם במשרדי החברה בפתח תקווה.

קרא עוד על צעדים ארגוניים באקסלנס נשואה >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה במכון וינגייט

חדשות |

הרקע לסכסוך: סחבת ומבוי סתום במו"מ על ההסכם הקיבוצי וחשש מפני כוונת המכון לבצע מיקור חוץ. יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה: "בזמן ההיערכות לצעדים ארגוניים, אני קורא להנהלה להתעשת ולפעול כדי למנוע את העמקת המשבר".

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה במכון וינגייט >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בטמפו

חדשות |

הרקע לסכסוך: מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי חדש וחששות מפני השלכות שינוי ארגוני המתוכנן במפעל. יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה: "אני קורא להנהלה להתעשת ולפעול כדי למנוע את העמקת המשבר ולחזור למערכת יחסים הגונה והוגנת כפי שהייתה בעבר בין הצדדים". יו"ר הוועד, ישראל ששונוב: "איננו מבקשים לפגוע בשגשוגו של המפעל אלא רק לקבל את תגמול המגיע לנו"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בטמפו >

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בקרב העוזרים המשפטיים

חדשות |

ברקע לסכסוך, החל על כ-650 העוזרים המשפטיים בכל הערכאות: סירובה הממושך של הנהלת בתי המשפט לנהל עם נציגות העובדים מו"מ להסכם קיבוצי, במקביל להתעמרות ופגיעה בתנאי העוזרים. יו"ר הוועד שרית טוביס: "לא נותרה לנו ברירה, העוזרים המשפטיים מרגישים תקופה ארוכה שהמערכת מענישה אותם על שהעזו להתאגד. ההנהלה מדרדרת את תנאי ההעסקה שלנו באופן שיטתי ונראה שמטרתה היא למחוק את המקצוע"

קרא עוד על ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בקרב העוזרים המשפטיים >