סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

הוכרז סכסוך עבודה בתיאטרון "הבימה"

חדשות |

לצד השחקנים בתיאטרון הלאומי, כ-200 עובדי הבמה, הסדרנים והמכירות הכריזו סכסוך עבודה על רקע הלנות שכר מתמשכות, פיגורים בהפרשות לפנסיה ועוד. יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א-יפו, גרשון גלמן: "לצערי המצב בתיאטרון הבימה הגיע לכדי אבסורד. מדובר במיליוני שקלים שלא הועברו לעובדים"

קרא עוד על הוכרז סכסוך עבודה בתיאטרון "הבימה" >

יו"ר ההסתדרות: נעמיד לרשות "הבימה" הלוואה בסך 2.5 מיליון ש'

חדשות |

ההסתדרות תעמיד לרשות התאטרון הלוואה מידית, לתשלום משכורות כל עובדי "הבימה", כולל השחקנים שאינם מאוגדים בהסתדרות. יו"ר ההסתדרות, בר-דוד: "בלתי נתפס שהתאטרון הלאומי שפועל למעלה ממאה שנה, הגיע למצב שהוא על סף סגירה. לא אתן יד לכך". מנכ"לית תאטרון "הבימה", אודליה פרידמן: "כל מה שנדרש כדי לפתור את הבעיה, הוא מענק שהובטח ע"י המדינה לא פעם ולא פעמיים"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות: נעמיד לרשות "הבימה" הלוואה בסך 2.5 מיליון ש' >

ההסתדרות שלחה מכתב חריף למנכ"ל סמסונג העולמית

חדשות |

יו"ר איגוד עובדי הסלולר שלח מכתב אל מנכ"ל סמסונג העולמית, ובו נחשף בפניו היחס שהנהלת הנציגה הרשמית שלה בישראל מעניקה לעובדיה, הכולל ניסיונות להכשיל את התאגדותם בהסתדרות. בכוונת ההסתדרות להכריז סכסוך עבודה בסאני-סמסונג, שיאפשר לעובדים לנקוט בצעדים ארגוניים

קרא עוד על ההסתדרות שלחה מכתב חריף למנכ"ל סמסונג העולמית >

בעקבות פגיעה בשכר הנהגים: סכסוך עבודה מיידי באגד

חדשות |

הסכסוך יוכרז על רקע החלטת הנהלת אגד לפגוע בפרמיות שמקבלים הנהגים, המגיעות עד לאלפי שקלים בחודש. מחר (ב') בין השעות 06:00 ל-08:00 בבוקר, יקיימו כל נהגי אגד באזור ירושלים אסיפות הסברה. אם הנהלת אגד לא תחזור בה מהתנהלותה, נציגות העובדים תודיע לציבור בכל יום היכן ייערכו אסיפות עובדים נוספות

קרא עוד על בעקבות פגיעה בשכר הנהגים: סכסוך עבודה מיידי באגד >

עובדי סאני תקשורת מחריפים את המאבק: סכסוך עבודה הוכרז בחברה המייבאת את סמסונג לישראל

חדשות |

סכסוך עבודה הוכרז בחברת סאני, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג בישראל, על רקע מבוי סתום במו"מ וסחבת מצד הנהלת החברה בנוגע להסדרת תנאי העסקת עובדיה בהסכם קיבוצי. יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "סמסונג זה מותג מוביל וחבל שהוא ייפגע בגלל התייחסות אגרסיבית של הנהלת סאני לעובדיה. עובדי סמסונג וההסתדרות נחושים במאבקם"

קרא עוד על עובדי סאני תקשורת מחריפים את המאבק: סכסוך עבודה הוכרז בחברה המייבאת את סמסונג לישראל >